//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021"
~subject:"Brand management"
~subject:"Customer satisfaction"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Fallstudiensammlung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Wertorientierte Gestaltung von...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 5 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Brand management
Customer satisfaction
Beziehungsmarketing
2
Consumer behaviour
2
Konsumentenverhalten
2
Kundenzufriedenheit
2
Relationship marketing
2
Advertising effects
1
Beschwerdemanagement
1
Brand
1
Brand attitude
1
Brand image
1
Complaint
1
Complaint management
1
Customer experience
1
Distribution channel
1
E-Mail
1
E-mail
1
Email channel
1
Facebook
1
Gerechtigkeit
1
Hotel brands
1
Hotel industry
1
Hotellerie
1
Internet marketing
1
Justice
1
Markenartikel
1
Markenführung
1
Markenimage
1
Multi-channel
1
Online-Marketing
1
Responsiveness
1
Satisfaction
1
Social Web
1
Social networks
1
Social web
1
Theory of justice
1
Tourism
1
Tourismus
1
Vertriebsweg
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
2
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Fallstudiensammlung
Book section
2
Conference paper
2
Konferenzbeitrag
2
Language
All
English
2
Author
All
Gómez-Suárez, Mónica
1
Tahali, Sara
1
Veloso, Mónica
1
Yildiz, Hélène
1
Published in...
All
Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
31
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
10
Innovative Markenführung und -implementierung
7
Consumer brand relationships : meaning, measuring, managing
5
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
5
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
4
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung
4
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
4
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
4
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
4
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
4
Branding and sustainable competitive advantage : building virtual presence
3
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
3
Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value
3
Handbook of brand relationships
3
Handbook of research on customer engagement
3
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
3
Strong brands, strong relationships
3
The Cornell School of hotel administration handbook of applied hospitality strategy
3
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
2
Brand management ; Vol. 2
2
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
2
Corporate Management Ecosystem in Emerging Economies : Global Perspectives
2
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
2
Dienstleistungsnetzwerke
2
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice
2
Digital transformation and new approaches in trade, economics, finance and banking
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
2
Electronic retailing
2
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
2
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
2
Global marketing strategies for the promotion of luxury goods
2
Handbook of research on customer equity in marketing
2
Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
2
Handbook on brand and experience management
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
How fair is the handling of the claimant customer? : a comparison between the e-mail and telephone channels
Tahali, Sara
;
Yildiz, Hélène
- In:
Brand, Label, and Product Intelligence : Second …
,
(pp. 129-141)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013338063
Saved in:
2
Designing Facebook publications focused on hotel customer experience : how to improve brand attitude and booking intention
Gómez-Suárez, Mónica
;
Veloso, Mónica
- In:
Brand, Label, and Product Intelligence : Second …
,
(pp. 247-258)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013338086
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->