//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Btx-Reihe"
~person:"Balderjahn, Ingo"
~person:"Wiesenbauer, Ludwig"
~subject:"Akzeptanz"
~subject:"Bildschirmtext"
~subject:"Verbraucheraufklärung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Viewdata revolution
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 6 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Akzeptanz
Bildschirmtext
Verbraucheraufklärung
Deutschland
2
Fernmeldewesen
2
Jugend
1
Sozialpsychologie
1
Verbraucherberatung
1
Verbraucherinformation
1
Verhaltenswissenschaften
1
Werbungspsychologie
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Language
All
German
2
Author
All
Balderjahn, Ingo
Wiesenbauer, Ludwig
Adams, Josef
1
Degenhardt, Werner
1
Grunert, Klaus G.
1
Issing, Josef L.
1
Issing, Ludwig J.
1
Kaps, Rolf Ulrich
1
Kiesel, Manfred
1
Koch, Hayo
1
Kuhlmann, Eberhard
1
Nägle, Michael
1
Schrey, Joachim
1
Stolte, Dirk
1
Traut, Bernd M.
1
Waldbach, Peter
1
Warnecke, Christoph
1
Wieck, Hans-Ascan
1
more ...
less ...
Published in...
All
Btx-Reihe
Schriftenreihe der Studiengruppe Bildschirmtext
2
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Verbraucherinformation für Jugendliche über
Bildschirmtext
: e. experimentelle Unters.
Kuhlmann, Eberhard
;
Balderjahn, Ingo
-
1984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000076622
Saved in:
2
Verhaltenswissenschaftliche Grundlagen der Bildschirmtextbenutzung
Wiesenbauer, Ludwig
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013275108
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->