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Rolle eines Clustermanagements zur Erzielung von Kooperationserfolg in Clustern -- Relationale Quellen als Basis zur Erzielung von Clustererfolg -- Koordinationsmechanismen zur Aktivierung relationaler Quellen in Clustern -- Handlungsempfehlungen für Clusterakteure. .
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Dieses Buch zeigt, was die Prinzipien der Evolution mit Ameisen und dem Staat Bhutan gemeinsam haben. Mit dem „Gross … schaffe ich eine Kultur von Kooperation, Agilität und Resilienz in Zeiten beständigen Wandels? Dr. Rüdiger Fox erläutert wie …
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Management -- Chapter 8 Organizationally Defined Growth and the Interplay with Cognition and Biases -- Chapter 9 The Temporality …
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This work argues for a moral consideration of animal work relations. Paying special attention to the livestock industry, the author challenges the zootechnical denigration of animals for increased productivity awhile championing the collaborative nature of work. For Porcher, work is not merely a...
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capabilities; and strategies and management in the contexts of retail, healthcare, and the public sector. A wide selection of case … Ecosystem Orchestration for Efficiency, Development, and Innovation -- Chapter 3: Platform as a Social Contract: An Analytical …
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When collaboration works, the results can be breath-taking! But it doesn’t always deliver on its potential. Collaboration has been defined as "an unnatural act practiced by non-consenting adults". And often that’s exactly what it is! Some collaboration can be painfully difficult with the...
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Zielgruppen Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing und Management Fach- und … Führungskräfte im Marketing und Management Die Autorin Verena Rieger promovierte bei der Forschungsgruppe Marketing & Vertrieb von …
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