//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Entwicklung positionierungswir...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Betriebliche Wertschöpfung
1
Brand
1
Brand management
1
Controlling
1
Management control
1
Markenartikel
1
Markenführung
1
Value creation
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
German
1
Undetermined
1
Author
All
Esch, Franz-Rudolf
2
Geus, Patrick
2
Langner, Tobias
2
Published in...
All
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
Springer Reference Wirtschaft
13
SpringerLink / Bücher
8
Moderne Markenführung : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
7
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
5
Research
4
Springer NachschlageWissen
4
Springer Reference
4
Springer eBook Collection
4
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
3
International journal of advertising : the review of marketing communications
3
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Psychology & marketing
3
Springer eBook Collection / Springer Reference DE
3
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
3
Corporate Brand Management : Marken als Anker strategischer Führung von Unternehmen
2
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
2
Journal of business research : JBR
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Best practice der Markenführung
1
Breaking new ground in theory and practice
1
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
1
Designing and communicating experience
1
European Advertising Academy
1
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven
1
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen, Praxiserfahrungen, Perspektiven
1
Fallstudien zum internationalen Management : Grundlagen, Praxiserfahrungen, Perspektiven
1
Gabler Edition Wissenschaft / Marken- und Produktmanagement
1
Geschäftsmodelle für Wertschöpfungsnetzwerke : Wilfried Krüger zum 60. Geburtstag
1
Handbuch Markenführung ; Bd. 2
1
Innovation und Internationalisierung : Festschrift für Norbert Koubek
1
Innovative Markenführung und -implementierung
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
Journal of Brand Management
1
Journal of Business Research
1
Journal of Product & Brand Management
1
Journal of advertising
1
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Brand performance measurement zur wirksamen Markennavigation
Esch, Franz-Rudolf
;
Geus, Patrick
;
Langner, Tobias
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
14
(
2002
)
8/9
,
pp. 473-481
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001690807
Saved in:
2
Controlling-Special - Brand Performance Measurement zur wirksamen Markennavigation
Esch, Franz-Rudolf
;
Geus, Patrick
;
Langner, Tobias
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
14
(
2002
)
8-9
,
pp. 473-482
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007108611
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->