Showing 1 - 10 of 51
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000893247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000830598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000959466
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000919269
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000922718
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000984394
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000987907
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000915701
The Second Edition of this book presents the state of the art in this important field. Marketing decision models … constitute a core component of the marketing discipline and the area is changing rapidly, not only due to fundamental advances in … media. This Handbook contains eighteen chapters that cover the most recent developments of marketing decision models in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396238
Grundlagen und erstmalige Modellentwicklung für ein interkulturelles Marketing-Management.- Operationalisierung der … Modellteile auf die einzelnen Marketing-Mix-Instrumente -- Internationales Patent- und Markenrecht.- Interkulturelle Markt- und …Interkulturelles Marketing-Management Christin Emrich versteht interkulturelles Marketing-Management als ein …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017070