//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Der deutsche Maschinenbau in den neunziger Jahren : Kontinuität und Wandel einer Branche"
~person:"Fairlie, Robert W."
~person:"Kleinaltenkamp, Michael"
~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
From marketing to crisis manag...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 5 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
B-to-B-Marketing
1
Beziehungsmarketing
1
Business-to-business marketing
1
Deutschland
1
Germany
1
Innovation management
1
Innovationsmanagement
1
Machinery industry
1
Marketing management
1
Marketingmanagement
1
Maschinenbau
1
Product differentiation
1
Produktdifferenzierung
1
Relationship marketing
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
1
Language
All
German
1
Author
All
Fairlie, Robert W.
Kleinaltenkamp, Michael
Wiedmann, Klaus-Peter
Published in...
All
Der deutsche Maschinenbau in den neunziger Jahren : Kontinuität und Wandel einer Branche
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
2
Advances in services marketing
1
Business-to-business marketing management : strategies, cases and solutions
1
Consumer psychology in a social media world
1
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
1
Enterprise-Integration : auf dem Weg zum kollaborativen Unternehmen
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Handbuch Sponsoring : erfolgreiche Marketing- und Markenkommunikation
1
Herausforderungen an das HR-Management : neue Aufgaben und Lösungsansätze in der Finanzindustrie
1
Luxury marketing : a challenge for theory and practice
1
Marketing und Innovation in disruptiven Zeiten
1
Marktdurchdringung durch Markenpolitik : die Ausbreitung der Marke in neue Bereiche ; [Markendialog Februar 2000]
1
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
1
Open tourism : open innovation, crowdsourcing and co-creation challenging the tourism industry
1
Social Web im Tourismus : Strategien - Konzepte - Einsatzfelder
1
Technologiemanagement und Technologien für das Management : 55. Wissenschaftliche Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e. V. an der Universität Stuttgart 1993
1
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
1
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Der deutsche Maschinenbau im Spannungsfeld zwischen Standardisierung und Individualisierung
Kleinaltenkamp, Michael
- In:
Der deutsche Maschinenbau in den neunziger Jahren : …
,
(pp. 409-434)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001505325
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->