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~isPartOf:"Die Betriebswirtschaft : DBW"
~isPartOf:"European journal of marketing : EJM"
~person:"Bauer, Hans H."
~person:"Guzman, Francisco"
~person:"Sattler, Henrik"
~subject:"Advertising effects"
~subject:"Estimation"
~subject:"Markenimage"
~subject:"Marketing management"
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Marketing management
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Brand image
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Brand management
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Markenartikel
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Markenführung
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Bewertung
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Consumer behaviour
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Deutschland
2
Evaluation
2
Germany
2
Konsumentenverhalten
2
Schätzung
2
Beziehungsmarketing
1
Brand resurrection movement
1
Causality analysis
1
Conjoint analysis
1
Conjoint-Analyse
1
Expert system
1
Expertensystem
1
Functional utility
1
Kausalanalyse
1
Nostalgia
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Relationship marketing
1
Social-adjustive utility
1
Structural equation model
1
Strukturgleichungsmodell
1
Theorie
1
Theory
1
Value-expressive utility
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Werbewirkung
1
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Undetermined
3
Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
4
Aufsatz in Zeitschrift
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Language
All
German
3
English
1
Author
All
Bauer, Hans H.
Guzman, Francisco
Sattler, Henrik
Roper, Stuart
5
De Chernatony, Leslie
3
Delgado-Ballester, Elena
3
Grohmann, Bianca
3
Melewar, T. C.
3
Abosag, Ibrahim
2
Aspara, Jaakko
2
Buil, Isabel
2
Burmann, Christoph
2
French, Alan
2
Guèvremont, Amélie
2
Herrmann, Andreas
2
Lee, Wai Jin
2
O'Cass, Aron
2
Orth, Ulrich R.
2
Pappu, Ravi
2
Round, Griff
2
Samu, Sridhar
2
Samuelsen, Bendik Meling
2
Smith, Gareth
2
Sok, Phyra
2
Spry, Amanda
2
Tseng, Timmy H.
2
Zielke, Stephan
2
Aldás-Manzano, Jaoquín
1
Alexander, Nicholas
1
Alpert, Frank
1
Andrews, Lynda
1
Anselmsson, Johan
1
Aurier, Philippe
1
Balabanis, George
1
Balmer, John M. T.
1
Balmern, John M. T.
1
Bang, Nguyen
1
Baxter, Stacey
1
Berezan, Orie
1
Bezençon, Valéry
1
Bian, Xuemei
1
Bigné Alcañiz, J. Enrique
1
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All
Die Betriebswirtschaft : DBW
European journal of marketing : EJM
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
10
The journal of product & brand management
9
Journal of business research : JBR
6
Journal of business economics : JBE
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
Schmalenbach business review : sbr
2
SpringerLink / Bücher
2
The journal of brand management : an international journal
2
The journal of consumer marketing
2
Brand management ; Vol. 3
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim (IMU)
1
Handelsforschung
1
International marketing review
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of international marketing
1
Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Management von Forschung, Entwicklung und Innovation
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
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1
Auswirkungen des Markennamenwechsels im Rahmen von Markenportfoliokonsolidierungen
Bauer, Hans H.
;
Mäder, Ralf
;
Valtin, Alexandra
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
64
(
2004
)
1
,
pp. 58-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001900678
Saved in:
2
Determinants of brand resurrection movements : why consumers want dead brands back?
Davari, Arezoo
;
Iyer, Pramod
;
Guzman, Francisco
- In:
European journal of marketing : EJM
51
(
2017
)
11/12
,
pp. 1896-1917
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011773789
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3
Ein Indikatorenmodell zur langfrisitigen monetären Markenwertbestimmung, [Teil] 1
Sattler, Henrik
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
5
,
pp. 633-653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001424189
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4
Der Einfluss von Kundenemanzipation auf die Kundenzufriedenheit und Markentreue
Bauer, Hans H.
;
Sauer, Nicola E.
;
Merx, Kathrin
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
62
(
2002
)
6
,
pp. 644-663
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715888
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