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~isPartOf:"Die Betriebswirtschaft : DBW"
~isPartOf:"Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation"
~person:"Bauer, Hans H."
~person:"Guzman, Francisco"
~person:"Sattler, Henrik"
~subject:"Advertising effects"
~subject:"Estimation"
~subject:"Markenimage"
~subject:"Marketing management"
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Germany
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Community
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1
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
4
Aufsatz in Zeitschrift
4
Language
All
German
3
English
1
Author
All
Bauer, Hans H.
Guzman, Francisco
Sattler, Henrik
Gensler, Sonja
3
Hollebeek, Linda D.
2
Kübler, Raoul
2
Noort, Guda van
2
Pauwels, Koen
2
Reijmersdal, Eva A. van
2
Verhoef, Peter C.
2
Völckner, Franziska
2
Aldás-Manzano, Joaquín
1
Bang, Hye Jin
1
Barcelos, Renato Hübner
1
Barros, Lucia S. G.
1
Batista, Juliana Moreira
1
Bell, Raoul
1
Bellman, Steven
1
Bermejo-Berros, Jesús
1
Bernritter, Stefan F.
1
Beukeboom, Camiel J.
1
Botelho, Delane
1
Brodie, Roderick J.
1
Buchner, Axel
1
Buijzen, Moniek
1
Burmann, Christoph
1
Buzeta, Cristian
1
Camiciottoli, Belinda Crawford
1
Chen, Qimei
1
Choi, Dongwon
1
Christensen, Anna-Bertha Heeris
1
Colicev, Anatoli
1
Cruz, Ryan E.
1
Dantas, Danilo C.
1
De Jans, Steffi
1
Dens, Nathalie
1
Dotson, Jeffrey P.
1
Dou, Wenyu
1
Drengner, Jan
1
Dwivedi, Yogesh Kumar
1
Eigenraam, Anniek W.
1
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Published in...
All
Die Betriebswirtschaft : DBW
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
10
The journal of product & brand management
9
Journal of business research : JBR
6
Journal of business economics : JBE
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
Schmalenbach business review : sbr
2
SpringerLink / Bücher
2
The journal of brand management : an international journal
2
The journal of consumer marketing
2
Brand management ; Vol. 3
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
European journal of marketing : EJM
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim (IMU)
1
Handelsforschung
1
International marketing review
1
Journal of international marketing
1
Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Management von Forschung, Entwicklung und Innovation
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Community members' perception of brand community character : construction and validation of a new scale
Relling, Marleen
;
Schnittka, Oliver
;
Ringle, Christian M.
; …
- In:
Journal of interactive marketing : a quarterly …
36
(
2016
),
pp. 107-120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011616011
Saved in:
2
Auswirkungen des Markennamenwechsels im Rahmen von Markenportfoliokonsolidierungen
Bauer, Hans H.
;
Mäder, Ralf
;
Valtin, Alexandra
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
64
(
2004
)
1
,
pp. 58-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001900678
Saved in:
3
Der Einfluss von Kundenemanzipation auf die Kundenzufriedenheit und Markentreue
Bauer, Hans H.
;
Sauer, Nicola E.
;
Merx, Kathrin
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
62
(
2002
)
6
,
pp. 644-663
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715888
Saved in:
4
Ein Indikatorenmodell zur langfrisitigen monetären Markenwertbestimmung, [Teil] 1
Sattler, Henrik
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
5
,
pp. 633-653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001424189
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