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~isPartOf:"Die Betriebswirtschaft : DBW"
~isPartOf:"The journal of brand management : an international journal"
~person:"Bauer, Hans H."
~person:"Guzman, Francisco"
~person:"Sattler, Henrik"
~subject:"Advertising effects"
~subject:"Estimation"
~subject:"Markenimage"
~subject:"Marketing management"
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Mexiko
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
5
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
5
Aufsatz in Zeitschrift
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Language
All
German
3
English
2
Author
All
Bauer, Hans H.
Guzman, Francisco
Sattler, Henrik
Balmer, John M. T.
5
Johnson, Lester W.
5
Keller, Kevin Lane
5
Merrilees, Bill
5
Kulczynski, Alicia
4
Miller, Dale
4
Phau, Ian
4
Powell, Shaun M.
4
Valette-Florence, Pierre
4
Abratt, Russell
3
Barnier, Virginie de
3
Baxter, Stacey M.
3
Biedenbach, Galina
3
Burghausen, Mario
3
Dwivedi, Abhishek
3
Fetscherin, Marc
3
Gil Saura, Irene
3
Gunasti, Kunter
3
Heine, Klaus
3
Ilicic, Jasmina
3
Jassawalla, Avan R.
3
Melewar, T. C.
3
Mirzaei, Abas
3
Pecot, Fabien
3
Sashittal, Hemant Chaitanya
3
Urde, Mats
3
Abimbola, Temi
2
Bang, Nguyen
2
Bartels, Jos
2
Burmann, Christoph
2
Casidy, Riza
2
Confente, Ilenia
2
Felix, Reto
2
Golob, Urša
2
Grace, Debra
2
Grappi, Silvia
2
Gray, David
2
Greyser, Stephen A.
2
Grohmann, Bianca
2
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All
Die Betriebswirtschaft : DBW
The journal of brand management : an international journal
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
10
The journal of product & brand management
9
Journal of business research : JBR
6
Journal of business economics : JBE
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
Schmalenbach business review : sbr
2
SpringerLink / Bücher
2
The journal of consumer marketing
2
Brand management ; Vol. 3
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
European journal of marketing : EJM
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim (IMU)
1
Handelsforschung
1
International marketing review
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of international marketing
1
Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Management von Forschung, Entwicklung und Innovation
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
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1
Auswirkungen des Markennamenwechsels im Rahmen von Markenportfoliokonsolidierungen
Bauer, Hans H.
;
Mäder, Ralf
;
Valtin, Alexandra
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
64
(
2004
)
1
,
pp. 58-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001900678
Saved in:
2
Overcoming the conflicting values of luxury branding and CSR by leveraging celebrity endorsements to build brand equity
Muniz, Fernanda
;
Guzman, Francisco
- In:
The journal of brand management : an international journal
28
(
2021
)
3
,
pp. 347-358
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012550306
Saved in:
3
Social media brand engagement in the context of collaborative consumption : the case of AIRBNB
Schivinski, Bruno
;
Langaro, Daniela
;
Fernandes, Teresa
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
27
(
2020
)
6
,
pp. 645-661
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304068
Saved in:
4
Der Einfluss von Kundenemanzipation auf die Kundenzufriedenheit und Markentreue
Bauer, Hans H.
;
Sauer, Nicola E.
;
Merx, Kathrin
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
62
(
2002
)
6
,
pp. 644-663
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715888
Saved in:
5
Ein Indikatorenmodell zur langfrisitigen monetären Markenwertbestimmung, [Teil] 1
Sattler, Henrik
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
5
,
pp. 633-653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001424189
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