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~isPartOf:"Discussion paper / Tinbergen Institute"
~isPartOf:"Research report / Graduate School Research Institute Systems, Organisations and Management"
~subject:"Sales"
~subject:"Theorie"
~subject:"Wirtschaftswissenschaft"
~type_genre:"Non-commercial literature"
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Theory
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2
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2
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2
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2
1945-2000
1
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Benchmarking
1
Beschaffung
1
Betriebliche Budgetierung
1
Betriebliche Finanzwirtschaft
1
Beziehungsmarketing
1
Corporate budgeting
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Customer value
1
Distribution channel
1
Distribution systems
1
E-commerce
1
Economic model
1
Electronic Commerce
1
Estimation theory
1
Haushaltsplanung
1
Innovation management
1
Innovationsmanagement
1
Investitionsrechnung
1
Investment appraisal techniques
1
Kundenwert
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Lagermanagement
1
Logistics
1
Logistik
1
Managerial finance
1
Market research
1
Marktforschung
1
Medical device
1
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Type of publication
All
Book / Working Paper
8
Type of publication (narrower categories)
All
Non-commercial literature
Arbeitspapier
8
Graue Literatur
8
Working Paper
8
Case study
1
Fallstudie
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
English
8
Author
All
Leeflang, Peter
2
Arieh, Asaf Ben
1
Dekker, Rommert
1
Grupp, Hariolf
1
Haar, J. W. van der
1
Heerde, H. J. van
1
Horváth, C.
1
Huizingh, Eelko
1
Kemp, Ron
1
Kleijn, Marcel J.
1
Klos, Tomas B.
1
Maital, Shlomo
1
Nooteboom, Bart
1
Omta, S. W. F.
1
Otter, Pieter W.
1
Wittink, Dick R.
1
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Published in...
All
Discussion paper / Tinbergen Institute
Research report / Graduate School Research Institute Systems, Organisations and Management
Central and Eastern European online library
17
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
13
Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
9
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
9
Zeszyty naukowe
9
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
8
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
7
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
6
Beiträge zum Produkt-Marketing
4
Discussion paper / Center for Economic Research, Tilburg University
4
Diskussionsbeiträge / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, FernUniversität in Hagen : Diskussionspapier
4
Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt / Katholische Universität Eichstätt
4
ERIM report series research in management
4
Rotterdam Institute for Business Economic Studies
4
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
4
Working paper series
4
Working papers / Centre for Market driven Innovations : WP
4
Working papers / W / Helsinki School of Economics and Business Administration
4
Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna
4
Beiträge zur Controlling-Forschung
3
Discussion paper / The University of Western Australia, Business School, Economics
3
Freiberger Arbeitspapiere
3
Prace naukowe Akademii Ekonomicznej Imienia Oskara Langego we Wrocławiu
3
Rotterdam Instituut voor Bedrijfseconomische Studies
3
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies
3
Schriften zu Management und KMU
3
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
3
Studia ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
3
Veröffentlichungen des Lehrstuhls für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Unternehmensgründung und Unternehmensnachfolge
3
Wittener Diskussionspapiere
3
Zagreb international review of economics & business
3
Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
3
Arbeitspapier / HHL, Leipzig Graduate School of Management
2
Bamberger betriebswirtschaftliche Beiträge / uf&c Unternehmensführung & Controlling
2
Discussion paper
2
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
2
Discussion paper / Department of Economics, The University of Western Australia
2
Diskussionsbeiträge der Fakultät für Wirtschaftswissenschaft der Gerhard-Mercator-Universität Duisburg
2
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Source
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ECONIS (ZBW)
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-
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1
Adaptive governance : the role of loyalty
Klos, Tomas B.
;
Nooteboom, Bart
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000978873
Saved in:
2
Optimal incremental innovation : a mathematical programming approach for integrating R&D and
marketing
Arieh, Asaf Ben
;
Grupp, Hariolf
;
Maital, Shlomo
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000970034
Saved in:
3
Using break quantities for tactical optimisation in multistage distribution systems
Kleijn, Marcel J.
;
Dekker, Rommert
-
1997
marketing
process, and a qualitative and quantitative analysis on the implications for the transportation and inventory costs …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010339432
Saved in:
4
Building models for
marketing
decisions : past, present and future
Leeflang, Peter
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001505384
Saved in:
5
The estimation of pre- and post-promotion dips with store-level scanner data
Heerde, H. J. van
;
Leeflang, Peter
;
Wittink, Dick R.
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001432857
Saved in:
6
Towards successful electronic commerce strategies : a hierarchy of three management models
Huizingh, Eelko
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001432902
Saved in:
7
Creating value that can't be copied ; the use of cojoint analysis to assess customer value in new service creation
Haar, J. W. van der
;
Kemp, Ron
;
Omta, S. W. F.
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001433101
Saved in:
8
On the detection of effective
marketing
instruments and causality in VAR models
Horváth, C.
;
Otter, Pieter W.
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001539548
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