//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt / Katholische Universität Eichstätt"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Zur Rolle von implizitem Wisse...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Theorie
4
Theory
4
Innovation management
2
Innovationsmanagement
2
Product quality
2
Produktqualität
2
Reputation
2
Ankündigungseffekt
1
Announcement effect
1
Business network
1
Consumer behaviour
1
Implizites Wissen
1
Information behaviour
1
Information dissemination
1
Informationsverbreitung
1
Informationsverhalten
1
Innovation
1
Innovationswettbewerb
1
Knowledge
1
Knowledge management
1
Konsumentenverhalten
1
Lieferantenmanagement
1
Market mechanism
1
Marketing
1
Marktmechanismus
1
Product life cycle
1
Produktlebenszyklus
1
Risiko
1
Risk
1
Signalling
1
Supplier relationship management
1
Technology competition
1
Terminplanung
1
Time scheduling
1
Unternehmensnetzwerk
1
Wissen
1
Wissensmanagement
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
4
Graue Literatur
4
Non-commercial literature
4
Working Paper
4
Language
All
German
2
English
2
Author
All
Büschken, Joachim
4
Blümm, Christian
1
Published in...
All
Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt / Katholische Universität Eichstätt
Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt
5
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
5
Diskussionsbeiträge der Katholischen Universität Eichstätt, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät Ingolstadt
4
Springer eBook Collection / Business and Economics
4
Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt - Lehrstuhl für ABWL, Absatzwirtschaft und Marketing - Downloads
3
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
CU Working Paper
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Gabler-Edition Wissenschaft / Business-to-Business-Marketing
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Innovationen für das Industriegütermarketing : Festschrift für Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus zum 60. Geburtstag
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
Universität Eichstätt-Ingolstadt - Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Absatzwirtschaft und Marketing - Downloads
2
Beiträge aus dem Institut für Verkehrswissenschaft an der Universität Münster
1
Business-to-Business-Marketing
1
Development, management and governance of relationships : 1996 International Conference on Relationship Marketing ; [March 29 - 31, 1996, Berlin]
1
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Diskussionsbeiträge
1
European Journal of Operational Research
1
European journal of operational research : EJOR
1
GfK marketing intelligence review
1
GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis
1
Handbuch Preispolitik : Strategien, Planung, Organisation, Umsetzung
1
Ingolstadt School of Management - Lehrstuhl für ABWl, Absatzwirtschaft und Marketing
1
Internationales Preismanagement
1
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of business research : JBR
1
Kombinierter Verkehr
1
Marketing Letters
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : nbf
1
Perspektiven der internationalen Wirtschaft
1
Profitables Markenmanagement : Strategien, Konzepte, Best Practices
1
Projektberichte aus dem Betriebswirtschaftlichen Institut für Anlagen und Systemtechnologien
1
Universität Eichstätt-Ingolstadt - Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Absatzwirtschaft und Marketing - Publikationen
1
Wirtschaftswissenschaft
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Zur Rolle von implizitem Wissen im Innovationsprozeß
Büschken, Joachim
;
Blümm, Christian
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408867
Saved in:
2
Leapfrogging and profit maximizing new product preannouncement timing
Büschken, Joachim
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001578838
Saved in:
3
Wirkung von Reputation zur Reduktion von Qualitätsunsicherheit
Büschken, Joachim
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001416288
Saved in:
4
Reputation networks and "loose linkages" between reputation and quality
Büschken, Joachim
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408873
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->