//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin / Betriebswirtschaftliche Reihe"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
A meta-analysis of the effects...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Deutschland
1
Konsumentenverhalten
1
Markenimage
1
Metaanalyse
1
Produktpiraterie
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Language
All
German
3
English
1
Author
All
Eisend, Martin
4
Langer, Alexandra
1
Richter, Thorsten
1
Schuchert-Güler, Pakize
1
Published in...
All
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin / Betriebswirtschaftliche Reihe
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
24
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
17
International journal of advertising : the review of marketing communications
15
Journal of advertising
11
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
9
European Advertising Academy
8
Journal of current issues and research in advertising : JCIRA
8
Journal of the Academy of Marketing Science
8
Psychology & marketing
8
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
7
Journal of business research : JBR
7
SpringerLink / Bücher
7
Journal of marketing communications
6
Advances in advertising research
5
BuR - Business Research
5
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
5
Journal of advertising research
5
Journal of international marketing
5
Marketing letters : a journal of research in marketing
5
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Breaking new ground in theory and practice
3
Business research
3
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
3
Discussion Papers / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, Freie Universität Berlin
3
Diskussionsbeiträge
3
Empirische Mastertechniken : eine anwendungsorientierte Einführung für die Marketing- und Managementforschung
3
Journal of business economics : JBE
3
Journal of marketing
3
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Marketing Letters
3
Research
3
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
2
Cutting edge international research
2
Journal of Consumer Psychology
2
Journal of promotion management : JPM
2
Journal of retailing
2
Lehrbuch
2
Marketing : journal of research and management
2
Springer eBook Collection
2
more ...
less ...
Source
All
USB Cologne (EcoSocSci)
4
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Methodische Grundlagen und Anwendungen der Generalisierbarkeitstheorie in der betriebswirtschaftlichen Forschung
Eisend, Martin
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004914562
Saved in:
2
Metaanalyse : Einführung und kritische Diskussion
Eisend, Martin
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004539390
Saved in:
3
Non-price determinants of German consumers' inclination to purchase counterfeit products
Schuchert-Güler, Pakize
;
Eisend, Martin
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004722500
Saved in:
4
Markenerfolg durch Persönlichkeit? : Einfluss von Markenpersönlichkeitsdimensionen auf die Einzigartigkeit der Marke und die Einstellung zur Marke
Richter, Thorsten
;
Langer, Alexandra
;
Eisend, Martin
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004852548
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->