Showing 1 - 10 of 51
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919870
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003386346
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009427954
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010498633
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400452
Sandra Wolf develops a better understanding of the importance of clearly communicating family influence. She examines the efficacy of brand elements that signal family influence and that help external stakeholders to identify a family firm. An experiment with 543 students in Germany and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398055
Der „gute Ruf“ eines Kreditinstituts ist für das Bankgeschäft ökonomisch bedeutend. Andreas G. Wolf analysiert in diesem Buch Reputationsrisiken von Banken. Der Zusammenhang zwischen Absatzchancen und Unternehmensreputation wird am Beispiel eines großen deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401686