//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle"
~isPartOf:"Research"
~subject:"Corporate governance"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Erfolgsfaktoren von Internet-A...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Corporate governance
E-commerce
26
Electronic Commerce
26
Theorie
12
Theory
12
Internet
6
Beziehungsmarketing
5
Relationship marketing
5
Mobile communications
4
Mobilkommunikation
4
Confidence
3
KMU
3
SME
3
Vertrauen
3
Business model
2
Business network
2
Erfolgsfaktor
2
Geschäftsmodell
2
Lieferantenmanagement
2
Success factor
2
Supplier relationship management
2
Unternehmensnetzwerk
2
Welt
2
World
2
Automotive market
1
Beschaffung
1
Betriebliche Wertschöpfung
1
Brasilien
1
Brazil
1
Cluster analysis
1
Clusteranalyse
1
Consent
1
Consumer behaviour
1
Coordination
1
Corporate Governance
1
Cost-benefit analysis
1
Covisint <Southfield, Mich.>
1
Customer service
1
Deutschland
1
Dienstleistungssektor
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
1
Hochschulschrift
1
Language
All
English
1
Author
All
Christensen, Gunnar E.
1
Gressgård, Leif Jarle
1
Published in...
All
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle
Research
Bank- und Finanzwirtschaft : Strategien im Wandel; Festschrift für Hans E. Büschgen zum 65. Geburtstag
1
CIOs and the digital transformation : a new leadership role
1
Corporate transparency : wie Unternehmen im Glashaus-Zeitalter Wettbewerbsvorteile erzielen
1
Ethical issues in e-business : models and frameworks
1
Feral information systems development : managerial implications
1
Handbuch Compliance-Management : konzeptionelle Grundlagen, praktische Erfolgsfaktoren, globale Herausforderungen
1
Handbuch Regionalbanken
1
Information systems outsourcing : enduring themes, new perspectives and global challenges ; with 71 tables
1
Innovation und Institution : [67. Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft an der Christian-Albrechts-Universität zu Kiel ... 18. - 21. Mai 2005]
1
Management von Akquisitionen : Akquisitionsplanung und Integrationsmanagement ; Kongress-Dokumentation ; 53. Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 1999
1
Managing dynamic networks : organizational perspectives of technology enabled inter-firm collaboration
1
Modern organisational governance
1
Responsible business : self-governance and law in transnational economic transactions
1
Selected readings on information technology and business systems management
1
Unternehmertum und Ausgründung : wissenschaftliche Konzepte und praktische Erfahrung
1
Werte schaffen : Perspektiven einer stakeholderorientierten Unternehmensführung ; Hans H. Hinterhuber zum 65. Geburtstag
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Trust as a governance mechanism in Internet-based interorganizational cooperative relationships
Christensen, Gunnar E.
;
Gressgård, Leif Jarle
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001733987
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->