Showing 1 - 8 of 8
Dieses Standardwerk liefert Studierenden umfassende Grundlagen des Marketingmanagements aus einer entscheidungsorientierten Sicht. Einsteiger erhalten die Möglichkeit, sich Schritt für Schritt mit der Situationsanalyse, den Marketingzielen und Marketingstrategien sowie den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516883
. Why Neither Samuelson’s Neoclassical Synthesis Keynesianism Nor New Keynesianism Theory Is Compatible with Keynes …’s General Theory Explanation of the Cause of Unemployment -- 4. The Role of Commercial Banks and Financial Intermediaries in the …, Mesoeconomics and Macroeconomics -- 6. A Coherent Approach to Macroeconomic Theory and Economic Policies -- 7. Is the Share of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397154
Gegenstand und Besonderheiten des Dienstleistungsmarketing -- Konzepte und theoretische Grundlagen des Dienstleistungsmarketing -- Informationsgrundlagen des Dienstleistungsmarketing -- Strategisches und Operatives Dienstleistungsmarketing -- Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbereich --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017847
Gegenstand und Besonderheiten des Dienstleistungsmarketing -- Konzepte und theoretische Grundlagen des Dienstleistungsmarketing -- Informationsgrundlagen des Dienstleistungsmarketing -- Strategisches und Operatives Dienstleistungsmarketing -- Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbereich --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019698
The current global financial and economic crisis has called for the revival of Keynesian theory. This sixth volume in … of both theory and application …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012053868
dependency and macroeconomics in terms of both theory and applications. The volume examines how path dependency is linked with …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012106218
Global Economic Crisis? bridges the gap between theory and policy by examining the destabilising effects of financial crises …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012106293
Zur Sicherung und Erhöhung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung steht die Bedeutung und Notwendigkeit eines professionellen Dienstleistungsmarketing sowohl für traditionelle Dienstleister als auch für industrielle Anbieter mit Serviceleistungen im Vordergrund. Heribert Meffert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013505198