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Einführung -- Produktions- und Kostentheorie -- Unternehmen und Märkte -- Theorie des Konsumenten -- Allgemeines …
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In Deutschland werden mehr als 30 Prozent des Sozialprodukts für Soziales ausgegeben, und der Staat greift mit seinen …
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1 In Deutschland werden mehr als 30 Prozent des Sozialprodukts für Soziales ausgegeben, und der Staat greift mit seinen …
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The third edition of this handbook is designed to provide a broad coverage of the concepts, implementations, and applications in metaheuristics. The book’s chapters serve as stand-alone presentations giving both the necessary underpinnings as well as practical guides for implementation. The...
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Produktions- und Kostentheorie -- Unternehmen und Märkte -- Theorie des Konsumenten -- Allgemeines Gleichgewicht und … Unternehmen und Märkte Theorie des Konsumenten Allgemeines Gleichgewicht und Wohlfahrt Der Autor Prof. Dr. Friedrich Breyer ist …
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Einführung -- Produktions- und Kostentheorie -- Unternehmen und Märkte -- Theorie des Konsumenten -- Allgemeines …
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realized from this field. MULTIDISCIPLINARY SCHEDULING: Theory and Applications is a volume of nineteen reviewed papers that … Scheduling: Theory and Applications (MISTA). This is the initial volume of MISTA the primary forum on interdisciplinary research …
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Scatter Search -- Experiments Using Scatter Search for the Multidemand Multidimensional Knapsack Problem -- A Scatter Search Heuristic for the Fixed-Charge Capacitated Network Design Problem -- Tabu Search -- Tabu Search-Based Metaheuristic Algorithm for Large-scale Set Covering Problems --...
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Einführung -- Produktions- und Kostentheorie -- Unternehmen und Märkte -- Theorie des Konsumenten -- Allgemeines …
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