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~isPartOf:"Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior"
~person:"Bauer, Hans H."
~person:"Dens, Nathalie"
~person:"Sattler, Henrik"
~subject:"Advertising effects"
~subject:"Markenimage"
~subject:"Marketing management"
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Type of publication
All
Article
2
Language
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English
2
Author
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Bauer, Hans H.
Dens, Nathalie
Sattler, Henrik
Klein, Kristina
3
Bruno, Pascal
2
Völckner, Franziska
2
Melnyk, Valentyna
1
Published in...
All
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
9
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
5
Marketing letters : a journal of research in marketing
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Die Betriebswirtschaft : DBW
3
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3
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Schmalenbach business review : sbr
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
SpringerLink / Bücher
2
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
2
Brand management ; Vol. 3
1
Brand management in emerging markets : theories and practice
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Engaging consumers through branded entertainment and convergent media
1
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim (IMU)
1
Handelsforschung
1
International journal of advertising : the review of marketing communications
1
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
1
International marketing review
1
Journal of advertising
1
Journal of electronic commerce research : JECR
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Management von Forschung, Entwicklung und Innovation
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
The journal of brand management : an international journal
1
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
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Survival of the fittest : the impact of image-based country fit on global branding
Bruno, Pascal
;
Klein, Kristina
;
Sattler, Henrik
; …
- In:
Essays on the effects of brand names and prices on …
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009659914
Saved in:
2
Brand-country image (BCI) fit : a new metric to evaluate international branding strategies
Bruno, Pascal
;
Klein, Kristina
;
Sattler, Henrik
; …
- In:
Essays on the effects of brand names and prices on …
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009659921
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