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~isPartOf:"Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation"
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Undetermined
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All
Book / Working Paper
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All
Collection of articles of several authors
5
Konferenzschrift
5
Sammelwerk
5
Aufsatzsammlung
4
Language
All
German
9
English
4
Author
All
Janich, Nina
2
Nielsen, Martin
2
Belliger, Andréa
1
Boenigk, Michael
1
Grove Ditlevsen, Marianne
1
Heinemann, Sabine
1
Hoffmann, Edgar
1
Hug, Christoph
1
Krieger, David
1
Luttermann, Karin
1
Matrisciano, Sara
1
Pedersen, Anne Grethe Julius
1
Peters, Elisabeth
1
Ronneberger-Sibold, Elke
1
Schmidt, Christopher M.
1
Wahl, Sabine
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
5
Interdisziplinäres Symposium Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <2, 2002, Århus>
1
Interdisziplinäres Symposium der Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation (EUKO) <13., 2013, Eichstätt>
1
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
Springer VS
1
Stereotypen und Wissensrepräsentationen in Marketing und Werbung <Veranstaltung> <2015, Darmstadt>
1
Published in...
All
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
Journal of advertising research
211
International journal of advertising : the review of marketing communications
210
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
186
Journal of advertising
177
Journal of business research : JBR
175
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
170
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
169
NBER working paper series
154
Journal of marketing communications
150
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
137
NBER Working Paper
133
Finance and Economics Discussion Series
115
Marketing Science
101
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
91
International Finance Discussion Papers
88
SpringerLink / Bücher
88
Journal of promotion management : JPM
85
MPRA Paper
81
CEPAL review
78
Working Papers / eSocialSciences
77
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
73
Working Papers in Applied Economic Theory
72
Journal of historical research in marketing
71
IMF Working Papers
69
European journal of operational research : EJOR
67
European journal of marketing : EJM
64
Journal of promotion management : innovations in planning and applied research
64
Journal of retailing and consumer services
64
Europäische Hochschulschriften / 5
59
CESifo working papers
57
Working Paper Series / Federal Reserve Bank of San Francisco
57
International journal of industrial organization
56
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
56
Psychology & marketing
56
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
55
Staff Reports / Federal Reserve Bank of New York
55
Proceedings / Federal Reserve Bank of San Francisco
54
Journal of current issues and research in advertising : JCIRA
51
Health marketing quarterly
49
Journal of marketing research : JMR
48
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1
Werbegeschichte(n) : Markenkommunikation zwischen Tradition und Innovation
Heinemann, Sabine
(
ed.
)
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012042461
Saved in:
2
Werbekommunikation in der Wirtschaft : mediengerecht, praxisorientiert und interdisziplinär
Schmidt, Christopher M.
(
ed.
)
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806568
Saved in:
3
Werbung für alle Sinne : multimodale Kommunikationsstrategien
Wahl, Sabine
(
ed.
);
Ronneberger-Sibold, Elke
(
ed.
); …
-
Interdisziplinäres Symposium der Forschungskooperation …
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011971014
Saved in:
4
Innovative Wirtschaftskommunikation : interdisziplinäre Problemlösungen für die Wirtschaft
Boenigk, Michael
(
ed.
);
Krieger, David
(
ed.
); …
-
2006
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003280531
Saved in:
5
Werbung und PR im digitalen Zeitalter : Grenzen, Übergänge und neue Formate
Nielsen, Martin
(
ed.
);
Grove Ditlevsen, Marianne
(
ed.
); …
-
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014418106
Saved in:
6
Mobilität - Wirtschaft - Kommunikation : wie die Mobilität von Unternehmen, Personen, Kapital, Waren und Dienstleistungen die Kommunikation verändert
Matrisciano, Sara
(
ed.
);
Hoffmann, Edgar
(
ed.
); …
-
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304140
Saved in:
7
Wirtschaftskommunikation im Wandel : Dynamik, Entwicklung und Prozessualität
Nielsen, Martin
(
ed.
)
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014433688
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8
Stereotype in Marketing und Werbung : interdisziplinäre Perspektiven auf kulturspezifische Wissensrepräsentationen
Janich, Nina
(
ed.
)
-
Stereotypen und Wissensrepräsentationen in Marketing …
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432118
Saved in:
9
Marke und Gesellschaft : Markenkommunikation im Spannungsfeld von Werbung und Public Relations
Janich, Nina
(
ed.
)
-
2009
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009742736
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