Showing 1 - 10 of 14
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597451
The book deals with product recommendations generated by information systems referred to as recommender systems. Recommender systems assist consumers in making product choices by providing recommendations of the range of products and services offered in an online purchase environment. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011929482
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003534786
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009380779
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009270195
Dieses Buch beschreibt eine Longitudinalstudie aus dem Bereich der Zufriedenheitsmessung. Auf Basis von Zufriedenheitsdaten bezüglich einzelner Serviceleistungsattribute von Kinos werden Eigenschaften, Auswirkung und Veränderung von Zufriedenheits- und Wichtigkeitsbewertungen gemessen....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011971497
The book investigates user satisfaction with mobile services, the perceived quality of m-commerce products, and the loyalty towards service providers. After introducing the m-commerce value chain and emerging mobile services, the first part examines relevant theories from diffusion of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011929497
Die Arbeit wurde mit dem Rudolf Sallinger Preis und dem Preis der Dr. Maria Schaumayer-Stiftung ausgezeichnet. Die am Institut für Handel & Marketing der Wirtschaftsuniversität Wien verfasste Arbeit beschäftigt sich mit dem bisher in der Handelswissenschaft vernachlässigten Betriebstyp...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011933439
Kundenzufriedenheit und -loyalität sind zentrale Determinanten des nachhaltigen Unternehmenserfolgs - ganz besonders in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011933966