Showing 1 - 10 of 66
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000895774
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679691
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003726680
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000896018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001619557
Die Reputation ist eine wesentliche Determinante für den unternehmerischen Markterfolg. Corporate Social Responsibility (CSR) wird in Wissenschaft und Praxis als ein Reputationstreiber diskutiert, der die Kaufentscheidung der Endkonsumenten positiv beeinflusst. Ein theoretisch fundierter,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515778
While making and buying are usually regarded as being mutually exclusive in extant theory, in reality, making-and-buying is employed in various contexts, such as industrial manufacturing, the media, and clinical trials. After assessing transaction cost economics as the most important theory of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013518398
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003737614