//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim"
~subject:"Success factor"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Co-innovation: what are the su...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 2 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Success factor
Erfolgsfaktor
1
Marketing
1
Marketing management
1
Marketingmanagement
1
Measurement
1
Messung
1
Modell
1
Shareholder Value
1
Shareholder value
1
Shareholder-Value-Analyse
1
Strategic management
1
Strategisches Management
1
Theorie
1
Theory
1
Unternehmensbewertung
1
Wertzuwachs
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
1
Thesis
1
Language
All
German
1
Author
All
Lüers, Thomas
1
Published in...
All
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim
SpringerLink / Bücher
24
Springer eBook Collection / Business and Economics
6
Springer eBook Collection
5
Europäische Hochschulschriften / 5
4
Gabler Edition Wissenschaft
4
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
4
Vahlens Kurzlehrbücher
4
Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business
3
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
3
DUV / Wirtschaftswissenschaft
3
FGF-Entrepreneurship-research-Monographien
3
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
3
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
2
Basler Schriften zum Marketing
2
Beiträge zur empirischen Marketing- und Vertriebsforschung
2
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
2
Edition Versicherungsmagazin
2
Excellence im Marketing - Erfolgsfaktoren im Wandel : Dokumentation des 5. Münsteraner Marketing-Symposiums aus Anlass des 30-jährigen Bestehens des Instituts für Marketing an der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster am 16. Oktober 1999
2
Gabler Research
2
Gabler-Edition Wissenschaft
2
Hochschulschriften zur Betriebswirtschaftslehre
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of small business and enterprise development
2
Marketing in kleinen und mittleren Unternehmen
2
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
2
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
2
Research
2
Routledge advances in management and business studies
2
Schriftenreihe / Team Prof. Venker Innovationswerkstatt GmbH
2
System dynamics and innovation in food networks 2008 : Proceedings of the 2nd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the European Association of Agricultural Economists (EAAE) as 110th EAAE-Seminar, february 18-22, 2008, Innsbruck-Igls, Austria
2
Vertical relationships and coordination in the food system : with 94 tables ; [papers presented at the Conference "Vertical Relationships and Coordination in the Food System" held in Piacenza, Italy, on June 12-13, 1997]
2
Wismarer Diskussionspapiere
2
Zur Wettbewerbsfähigkeit der deutschen Agrarwirtschaft : politische, institutionelle und betriebliche Herausforderungen
2
Absatzwirtschaft / Schriften zum Marketing
1
Agricultural economics and transition ; Vol. 2
1
Arbeitsbericht / Institut für Agrarpolitik und Marktforschung der Justus-Liebig-Universität Giessen
1
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
Argumenta oeconomica
1
Asia Pacific journal of innovation and entrepreneurship : APJIE
1
BWL Tourismus 8-2011
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Shareholder Value-Orientierung im
Marketing
: Messung und Erfolgsauswirkung
Lüers, Thomas
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003367704
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->