//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"GfK marketing intelligence review"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Deutsch-chinesische Geschäftsb...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
4
Language
All
English
4
Author
All
Diller, Hermann
4
Nota, Pieter
1
Simon, Hermann
1
Underberg-Ruder, Hubertine
1
Wübbenhorst, Klaus L.
1
Published in...
All
GfK marketing intelligence review
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
87
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
35
Marketingforschung aktuell
27
Marketing : ZFP ; journal of research and management
20
Schriften zum Marketing
20
Die Betriebswirtschaft : DBW
12
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
10
Journal of business economics : JBE
8
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
7
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
6
Kohlhammer Edition Marketing
5
Marketingplanung
5
GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis
4
Handbuch Preispolitik : Strategien, Planung, Organisation, Umsetzung
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Markenartikel : das Magazin für Markenführung
3
Marketing theory and applications ; 2012=Vol. 23
3
Schriften zum innovativen Marketing
3
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
3
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität der Bundeswehr Hamburg
2
Der Markt : international journal of marketing
2
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus Marktforschung, Praxis und Wissenschaft : Dokumentation des Führungsgesprächs vom 7. November 2008
2
Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handelsforschung
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
Impulse für die Markenpraxis und Markenforschung : Tagungsband der internationalen Konferenz "DerMarkentag 2011"
2
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
2
Journal of business research : JBR
2
Kohlhammer-Edition Marketing
2
Marketing : journal of research and management
2
Moderne Markenführung : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
2
Psychology & marketing
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
Schriften des Fachbereichs Wirtschafts- und Organisationswissenschaften der Hochschule der Bundeswehr Hamburg
2
SpringerLink / Bücher
2
The journal of business & industrial marketing
2
Wettbewerb in Recht und Praxis : wrp
2
Working papers / Université de Lausanne, Faculté des Hautes Etudes Commerciales, Institut de Recherche en Management
2
more ...
less ...
Source
All
OLC EcoSci
4
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
MIR talks to Professor Hermann Simon
Simon, Hermann
;
Diller, Hermann
- In:
GfK marketing intelligence review
(
2009
)
1
,
pp. 54-60
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010005613
Saved in:
2
MIR talks to Prof. Dr. Klaus L. Wübbenhorst, CEO, GfK SE : interviewed by Hermann Diller
Wübbenhorst, Klaus L.
;
Diller, Hermann
- In:
GfK marketing intelligence review
(
2009
)
2
,
pp. 54-60
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009893798
Saved in:
3
MIR talks to Pieter Nota, executive board member Beiersdorf AG
Diller, Hermann
;
Nota, Pieter
- In:
GfK marketing intelligence review
2
(
2010
)
1
,
pp. 54-60
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009893804
Saved in:
4
MIR talks to Hubertine Underberg-Ruder, President of the Board of Directors, Underberg AG
Underberg-Ruder, Hubertine
;
Diller, Hermann
- In:
GfK marketing intelligence review
3
(
2011
)
1
,
pp. 54-60
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009893818
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->