//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
An empirical investigation of...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
2
Language
All
German
2
Author
All
Götz, Oliver
2
Krafft, Manfred
2
Published in...
All
Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
14
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
14
Journal of business economics : JBE
10
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
9
Journal of retailing
6
Kundenmanagement & Electronic Commerce
6
Journal of the Academy of Marketing Science
5
Research
5
SpringerLink / Bücher
5
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung
4
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
4
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
3
Retailing in the 21st century : current and future trends
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
3
Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Special issue : ZfB
3
BuR - Business Research
2
Exzellenz in Markenmanagement und Vertrieb : Grundlagen und Erfahrungen
2
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - Instrumente - Anwendungen
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
2
Internationales Direktmarketing : Grundlagen, Best Practice, Marketingfakten
2
Journal of marketing
2
Journal of service research : JSR
2
MSI reports : working paper series
2
Marketing : journal of research and management
2
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
2
Schmalenbach business review : sbr
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
2
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
2
Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Special issue
2
Advances in banking technology and management : impacts of ICT and CRM
1
Betriebswirtschaftliche Studien
1
Betriebswirtschaftslehre in Forschung, Lehre und Praxis - quo vadis? : Dokumentation von Statements und Podiumsdiskussionen im Rahmen des Festakts anlässlich des 60. Geburtstages von Prof. Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus ; am 16. Februar 2007 in der Aula des Schlosses zu Münster. [Hrsg.: Förderkreis für Industriegütermarketing e.V. an der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster]
1
Beziehungsmarketing und CRM erfolgreich realisieren
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
Krafft, Manfred
;
Götz, Oliver
- In:
Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung
,
(pp. 325-356)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003284711
Saved in:
2
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe, Kundenzufriedheit und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
Krafft, Manfred
;
Götz, Oliver
- In:
Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung
,
(pp. 265-296)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001955192
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->