//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Handbuch Couponing"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Toolbox Digital Business : Lea...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Kundenbindungsprogramm
2
Loyalty program
2
Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Language
All
German
3
Author
All
Kreutzer, Ralf T.
3
Krüger, Matthias
1
Magedanz, Oliver
1
Strobel, Oliver
1
Tempest, Tamara
1
Published in...
All
Handbuch Couponing
SpringerLink / Bücher
28
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
22
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
17
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
16
Springer eBook Collection
16
Lehrbuch
11
essentials
10
Springer eBook Collection / Business and Economics
8
Studienwissen kompakt
5
Essentials
4
Working Paper
4
Working Papers / Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Hochschule für Wirtschaft und Recht
4
Working Papers of the Institute of Management Berlin at the Berlin School of Economics and Law (HWR Berlin)
4
Working papers of the Institute of Management Berlin at the Berlin School of Economics and Law (HWR Berlin)
4
Die neue Macht des Marketing : wie Sie Ihr Unternehmen mit Emotion, Innovation und Präzision profilieren
3
Management for Professionals
3
Springer eBooks / Business and Economics
3
BTE-Fachdokumentation
2
Corporate Reputation Management : wirksame Strategien für den Unternehmenserfolg
2
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
2
Digitalisierung : Fallstudien, Tools und Erkenntnisse für das digitale Zeitalter
2
Edition Nachhaltig wirtschaften
2
European Journal of Marketing
2
Kundenzentrierte Unternehmensführung
2
MOREMEDIA
2
PraxisWISSEN Marketing
2
Springer eBooks / Business and Management
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
1
Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
1
Business Guides on the Go
1
DUV Wirtschaftswissenschaft
1
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
1
Dialogmarketing Perspektiven 2010/2011 : Tagungsband 5. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
Dialogmarketing Perspektiven 2012/2013 : Tagungsband ; 7. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
Dialogmarketing Perspektiven 2014/2015 : Tagungsband 9. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
Dialogmarketing Perspektiven 2015/2016 : Tagungsband 10. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
Dialogmarketing Perspektiven 2017/2018 : Tagungsband 12. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
Dialogmarketing Perspektiven 2019/2020 : Tagungsband 14. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Konzeption und Positionierung des Couponing im Marketing
Kreutzer, Ralf T.
- In:
Handbuch Couponing
,
(pp. 3-25)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001770858
Saved in:
2
Zielgruppen- und Responseanalyse - Couponing-Konzepte zielorientiert einsetzen
Kreutzer, Ralf T.
;
Magedanz, Oliver
;
Krüger, Matthias
- In:
Handbuch Couponing
,
(pp. 279-302)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001770956
Saved in:
3
Innovative Ansätze zur qualifizierten Coupon-Response-Erfassung
Kreutzer, Ralf T.
;
Tempest, Tamara
;
Strobel, Oliver
- In:
Handbuch Couponing
,
(pp. 487-504)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001770968
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->