//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle"
~person:"Hair, Joseph F."
~person:"Hildebrandt, Lutz"
~source:"econis"
~subject:"Consumer behaviour"
~subject:"Deutschland <DDR>"
~subject:"Marktforschung"
~subject:"Polen"
~subject:"United States"
~subject:"Unternehmen"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Bedarfs- und Marktforschung in...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 10 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Consumer behaviour
Deutschland <DDR>
Marktforschung
Polen
United States
Unternehmen
Competitive analysis
1
Market research
1
Theorie
1
Theory
1
Wettbewerbsanalyse
1
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
German
1
Author
All
Hair, Joseph F.
Hildebrandt, Lutz
Baldauf, Artur
1
Böhm, Bettina
1
Gierl, Heribert
1
Helm, Roland
1
Hertle, Thomas
1
Holzmüller, Hartmut H.
1
Klapper, Daniel
1
Litzenroth, Heinrich A.
1
Wagner, Udo
1
more ...
less ...
Published in...
All
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
McGraw-Hill/Irwin series in marketing
4
Journal of marketing education : JME
2
SFB 649 discussion paper
2
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
1
Discussion papers of interdisciplinary research project 373
1
Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Dokumentation der Technischen Universität Berlin
1
FfH-Mitteilungen / hrsg. von d. Forschungsstelle für d. Handel, Berlin
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Schriften zur quantitativen Betriebswirtschaftslehre
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
International journal of market research
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
1
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
McGraw Hill higher education
1
Operations research proceedings 2003 : selected papers of the International Conference on Operations Research (OR 2003), Heidelberg, September 3 - 5, 2003 ; with 51 tables
1
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : Festschrift für Professor Dr. Peter Hammann zum 60. Geburtstag
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999
1
SpringerLink / Bücher
1
The Cornell hospitality quarterly
1
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Wettbewerbsanalyse
Hildebrandt, Lutz
;
Klapper, Daniel
- In:
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - …
,
(pp. 493-516)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003510516
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->