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~isPartOf:"Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln"
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German
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Hudetz, Kai
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Baal, Sebastian van
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Wilke, Kai
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Dach, Christian
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Dietrich, Tobias
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Duscha, Andreas
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Eckstein, Aline
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Hans, Gudrun
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Wittmann, Georg
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van Baal, Sebastian
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Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
SpringerLink / Bücher
699
Journal of business research : JBR
368
European journal of operational research : EJOR
261
Journal of retailing and consumer services
256
Management Science
254
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
249
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
231
Springer eBook Collection
230
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
209
Journal of Food Distribution Research
209
International journal of production economics
205
Electronic commerce research
194
Europäische Hochschulschriften / 5
192
MPRA Paper
180
Springer eBook Collection / Business and Economics
158
NBER working paper series
157
International journal of production research
156
International journal of business information systems : IJBIS
141
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
138
Economics Papers from University Paris Dauphine
137
Technological forecasting & social change : an international journal
136
Gabler Edition Wissenschaft
134
Information systems and e-business management : ISeB
133
Journal of Agricultural and Applied Economics
131
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
127
Information systems research : ISR
126
Journal of internet commerce
125
NBER Working Paper
125
Lehrbuch
121
IMF Staff Country Reports
116
Marketing Science
116
Information economics and policy : IEP
115
Journal of electronic commerce in organizations : the international journal of electronic commerce in modern organizations ; an official publication of the Information Resources Management Association
109
Premier reference source
109
International journal of electronic business
107
International journal of e-business research : an official publication of the Information Resources Management Association
104
European journal of marketing : EJM
103
Transportation research / E : an international journal
102
Journal of marketing management : MM
101
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
101
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Versandhandel und E-Commerce für Apotheken : ein fallspezifischer Ansatz für einen alternativen Vertriebsweg aus Nachfragersicht
Wilke, Kai
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
56
(
2004
)
2
,
pp. 122-133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002055882
Saved in:
2
Vorteile einer Multi-Channel-Strategie : eine nüchterne Betrachtung
Dach, Christian
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
54
(
2002
)
1
,
pp. 10-23
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001675276
Saved in:
3
Kundenbindung über das
Internet
: empirische Ergebnisse zu ausgewählten Kundenbindungsinstrumenten
Wilke, Kai
;
Hudetz, Kai
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
56
(
2004
)
1
,
pp. 7-16
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001970764
Saved in:
4
Der Handel bei eBay.de
Dietrich, Tobias
;
Seese, Detlef
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
56
(
2004
)
3
,
pp. 17-30
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001970776
Saved in:
5
Online-Auktionen - auf der Jagd nach Schnäppchen
Hudetz, Kai
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
55
(
2003
)
3
,
pp. 162-172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001786865
Saved in:
6
Wie gut erfüllen Versandapotheken die Anforderungen von Online-Kunden? : Ergebnisse eines Praxistests
Wilke, Kai
;
Hans, Gudrun
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
57
(
2005
)
3
,
pp. 95-111
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002792609
Saved in:
7
Der Wert des Internets im Rahmen des Multi-Channel-Vertriebs
Baal, Sebastian van
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
56
(
2004
)
3
,
pp. 182-196
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002160731
Saved in:
8
Internet
, E-Business, E-Commerce : Fakten und Trends
Hudetz, Kai
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
54
(
2002
)
3
,
pp. 216-227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696179
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9
Online-Shopping in Deutschland : eine nüchterne Analyse
Hudetz, Kai
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
58
(
2006
)
2
,
pp. 84-100
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003322346
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10
Web 2.0 : Hype oder Chance für Online-Händler?
Duscha, Andreas
;
Hudetz, Kai
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
59
(
2007
)
4
,
pp. 218-230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003571261
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