Showing 1 - 10 of 58
Games -- Crowdsourcing and Schelling’s Theory of Self-Command -- Content Popularity and Spence’s Theory of Costly Signaling … driving force in contemporary marketing.The science of game theory provides the toolset for the marketer and the marketing … Cold-War geopolitical maneuvering, game theory illuminates the conflicting and overlapping interests of marketers and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522812
I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
Der Markterfolg eines Produktes hängt davon ab, wie gut es die Bedürfnisse der Konsumenten erfüllt. Obwohl diese Tatsache allgemein bekannt ist, erfüllen viele Neuprodukte die Absatzerwartungen nicht. Grund dafür ist, dass die zuverlässige Erkennung von Kundenbedürfnissen in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516605
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001458445
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001472989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001473018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001473027
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001229916
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001229931
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001229933