//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"How strategic communication shapes value and innovation in society"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Does Business Knowledge Really...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Deutschland
1
France
1
Frankreich
1
Germany
1
Großbritannien
1
Japan
1
Social Web
1
Social web
1
United Kingdom
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
English
1
Author
All
Henneboehl, Jonas
1
Lessmann, Carolin
1
Sievert, Holger
1
Published in...
All
How strategic communication shapes value and innovation in society
Communication and leadership in the 21st century : the difficult path from classical public relations to genuine modern communication management
4
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und Qualifizierung für eine transparente Unternehmenskommunikation
4
Umweltwirtschaftsforum : uwf ; die betriebswissenschaftlich-ökologisch orientierte Fachzeitschrift
4
EUPRERA Annual Congress
2
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
2
Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Buch, Zeitung, Zeitschrift, Radio, Fernsehen, Online
2
Organisationskommunikation und Public Relations : Forschungsparadigmen und neue Perspektiven
2
Research
2
Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
CSR und Human Resource Management : die Relevanz von CSR für modernes Personalmanagement
1
CSR, Sustainability, Ethics & Governance
1
Communicating corporate social responsibility : perspectives and practice
1
Die Vielfalt der Work-Life-Balance : aktive Väter ; Men Studies ; teilzeitarbeitende Führungskräfte ; Vereinbarkeit von Studium & Familie
1
Entwicklung von Public Relations als Spiegel der ökonomischen und sozialen Prozesse in Osteuropa : Materialien der Konferenz am 9./10. Oktober 2002 in Bremen
1
Forschungslehrbücher Medien- und Kommunikationsmanagement
1
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
1
Handbuch
1
International Journal of Corporate Social Responsibility (JCSR)
1
International journal of corporate social responsibility : CSR, sustainabilitiy, ethics and governance
1
Internationales Verkehrswesen
1
Internationales Verkehrswesen : Transport and mobility management
1
Islandsk årbog
1
Kommunikation in Change und Risk : Wirtschaftskommunikation unter Bedingungen von Wandel und Unsicherheiten
1
Kommunikations- und Medienethik
1
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
1
Online Publication of Verlag Rommerskirchen in cooperation with Hochschule Macromedia (2016)
1
Organisationskommunikation
1
PR-Beratung : theoretische Konzepte und empirische Befunde
1
PR-Magazin : Informationen für Führungskräfte in der Kommunikationsbranche
1
Public Relations im osteuropäischen Raum : Dialog und Erfahrung auf der Basis gesellschaftlich-ökonomischer Transformation
1
Public relations case studies : Fallbeispiele aus der Praxis
1
Reihe Medienökonomie
1
Social Entrepreneurship - Social Business : für die Gesellschaft unternehmen
1
Strategische Kommunikation im Spannungsfeld zwischen Intention und Emergenz
1
Sustainable Management, Wertschöpfung und Effizienz
1
The management game of communication
1
Wertschöpfung durch Kommunikation : wie Unternehmen den Erfolg ihrer Kommunikation steuern und bilanzieren
1
Wertschöpfung durch Medien im Wandel
1
Working Paper for the Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Towards a societal discourse with the government? : a comparative content analysis on the development of social media communication by the British, French and German national gover...
Sievert, Holger
;
Lessmann, Carolin
;
Henneboehl, Jonas
- In:
How strategic communication shapes value and innovation …
,
(pp. 69-89)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011867664
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->