//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"IO new management : Zeitschrift für Unternehmenswissenschaften und Führungspraxis"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Personal Branding : was Mensch...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
1
Language
All
Undetermined
1
Author
All
Schmidt, Holger J.
1
Published in...
All
IO new management : Zeitschrift für Unternehmenswissenschaften und Führungspraxis
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
9
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
6
Research
4
SpringerLink / Bücher
4
The journal of brand management : an international journal
4
Wissenschaftliche Schriften / Fachbereich Betriebswirtschaft, Hochschule Koblenz, University of Applied Sciences
4
Wissenschaftliche Schriften des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften
4
Forum Markenforschung 2021 : Tagungsband der Konferenz DERMARKENTAG
2
Innen beginnen : von der internen Kommunikation zum Internal Branding
2
Journal of creating value
2
Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing
2
Kundenintegration & Customer Empowerment
2
No.1 brands : die Erfolgsgeheimnisse starker Marken
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
Studienwissen kompakt
2
Wissenschaftliche Schriften des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften / Hochschule Koblenz - University of Applied Sciences
2
Arbeitspapiere des Expertenrats Technologiemarken
1
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
1
Business Research
1
Business architecture management : architecting the business for consistency and alignment
1
Business research
1
Cogent Business & Management
1
Cogent business & management
1
Corporate reputation review
1
Digitale Transformation des Marketing
1
European journal of marketing
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Internal Branding : wie Sie Ihre Mitarbeiter zu Markenbotschaftern machen
1
Journal of Brand Management
1
Journal of Product & Brand Management
1
Journal of business-to-business marketing
1
Journal of retailing and consumer services
1
Konzepte, Erkenntnisse und Perspektiven zur Marke im Kulturbereich
1
Lehrbuch
1
Marketing Review St.Gallen
1
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
1
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
1
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
1
PraxisWISSEN Marketing
1
more ...
less ...
Source
All
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Strategy - Marken mit Struktur statt Bauchgefühl führen - Fokus - Für ein erfolgreiches <<Corporate Brand Management>> braucht es nicht nur Systematik, sondern auch Zeit.
Schmidt, Holger J.
- In:
IO new management : Zeitschrift für …
75
(
2006
)
7-8
,
pp. 10-14
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007276935
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->