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~isPartOf:"Industrielle Beziehungen : Zeitschrift für Arbeit, Organisation und Management"
~isPartOf:"Schriften zur Rundfunkökonomie"
~subject:"Fernsehprogramm"
~subject:"Großbritannien"
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Thesis
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Konferenzschrift
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Sammelwerk
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Language
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German
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English
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Author
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Barnatt, Christopher
1
Duvinage, Peter
1
Elbing, Sabine
1
Enderle, Gregor
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Ollig, Stefan
1
Schellhaaß, Horst-Manfred
1
Starkey, Ken
1
Tempest, Sue
1
Voelzkow, Helmut
1
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All
Industrielle Beziehungen : Zeitschrift für Arbeit, Organisation und Management
Schriften zur Rundfunkökonomie
Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
5
The economic journal : the journal of the Royal Economic Society
4
Arts and the market
3
International journal of sport finance
3
Journal of sports economics
3
Prometheus : critical studies in innovation
3
Applied economics letters
2
European journal of marketing : EJM
2
Hamburger Jahrbuch für Wirtschafts- und Gesellschaftspolitik
2
IFN working paper
2
Information economics and policy : IEP
2
International journal of consumer studies
2
International screen industries
2
JMM : the international journal on media management
2
Journal of marketing communications
2
Journal of media business studies
2
P / the Rand Corporation
2
Reports and papers on mass communication
2
Review of industrial organization : RIO
2
Strategien erfolgreicher TV-Marken : eine internationale Analyse
2
Studien zur Ordnungspolitik im Fernsehwesen
2
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
2
ZDF-Schriftenreihe / Zweites Deutsches Fernsehen, Informations- und Presseabteilung, Öffentlichkeitsarbeit
2
Zur Ökonomie der Unterhaltungsproduktion
2
A BFI book
1
A Bantam book
1
A blueprint book
1
Acamedia research monograph
1
Accounting history : journal of the Accounting History Special Interest Group of the Accounting Association of Australia and New Zealand
1
Advances in media, entertainment, and the arts (AMEA) book series
1
American economic journal : a journal of the American Economic Association
1
Annals of the Institute of Social Science
1
Annual Marketing Research Conference : contributed papers, 1953
1
Arts and the market : AAM
1
Asian economic journal : journal of the East Asian Economic Association
1
Atlantic economic journal : AEJ
1
Avis et rapports du Conseil Économique et Social
1
BLM-Schriftenreihe
1
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1
Wettbewerbsstrategien für den Export chinesischer Fernsehprogramme
Ollig, Stefan
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003460680
Saved in:
2
Marktkonstitution und Regulierung der unabhängigen Film- und Fernsehproduktion : Staat, Verbände und Gewerkschaften im deutsch-britischen Vergleich
Elbing, Sabine
;
Voelzkow, Helmut
- In:
Industrielle Beziehungen : Zeitschrift für Arbeit, …
13
(
2006
)
4
,
pp. 314-339
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003406250
Saved in:
3
Vermarktung von Fernsehübertragungsrechten im professionellen Ligasport : sportökonomische und wettbewerbsstrategische Aspekte
Enderle, Gregor
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001511576
Saved in:
4
Sport und Medien : Rundfunkfreiheit, Wettbewerb und wirtschaftliche Verwertungsinteressen
Schellhaaß, Horst-Manfred
(
ed.
); …
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001539012
Saved in:
5
Diversity or divide? : In search of flexible specialization in the UK
television
industry
Tempest, Sue
- In:
Industrielle Beziehungen : Zeitschrift für Arbeit, …
4
(
1997
)
1
,
pp. 38-57
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001214872
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