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Deutschland -- Entrepreneurial Choice: Wer gründet ein Unternehmen? Merkmale von Gründern -- Entrepreneurship als Prozess …
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Deutschland -- Entrepreneurial Choice: Wer gründet ein Unternehmen? Merkmale von Gründern -- Entrepreneurship als Prozess …
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Stefanie Lahn nähert sich aus unterschiedlichen Perspektiven der Frage an, inwieweit mit dem Instrument Businessplan die Ziele der Gründungsförderung erreicht werden können. Sie stellt fest, dass nur ein Teil des entrepreneuriellen Prozesses abgedeckt wird. Die Heterogenität von...
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Knowledge Base: Innovation, Entrepreneurship, Venture Capital -- Factors: Secondary Data, Primary Data through a Survey among Investors and Entrepreneurs -- Market Comparison: USA vs. Germany in Terms of Entrepreneurial Fundamentals -- The Entrepreneurial Ecosystem: A New More Holistic Circular...
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Deutschland (AfD) between 2013 and 2017 and the role of its economic policy platform. In contrast to its European peers, the AfD …
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The tremendous importance of small and medium-sized enterprises within the German economy is repeatedly stressed in policy discussions. That makes the disproportionately low level of involvement by SMEs in the Asian growth region stand out all the more prominently. What are the factors...
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Dieses Buch unterstützt mittelständische Unternehmer und Führungskräfte dabei, den Prozess der Unternehmensintegration nach Unternehmenszukäufen erfolgreich zu meistern und beliebte Fallstricke zu vermeiden. Denn mit dem Abschluss des Kaufvertrags beginnt erst die eigentliche Arbeit....
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Christoph Rose provides a broader differentiation of the perspective on family-owned companies. In contrast to several studies that merely discuss family-owned companies and non-family companies, his analysis is based on family influence, so the dominating heterogeneity of family-owned companies...
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