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~isPartOf:"Interfaces : the INFORMS journal on the practice of operations research"
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Markenführung
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All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
English
1
Undetermined
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Author
All
Fischer, Marc
2
Freundt, Tjark
2
Giehl, Wolfgang
2
Published in...
All
Interfaces : the INFORMS journal on the practice of operations research
Journal of business economics : JBE
10
MSI reports : working paper series
8
Die Betriebswirtschaft : DBW
6
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
5
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
4
Journal of marketing research : JMR
4
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
4
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
Arbeitspapier / Marketing-Centrum Münster ; McKinsey & Company
2
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
2
Kostenrechnungs-Praxis : krp ; Zeitschrift für Controlling, Accounting & System-Anwendungen
2
Management Know-how
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Springer eBook Collection
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
Arbeitspapier ... aus dem Forschungsprojekt Marketing und Ökonomische Theorie
1
Arbeitspapier ... aus dem Forschungsprojekt Marketing und ökonomische Theorie / Johann-Wolfgang-Goethe-Universität Frankfurt am Main, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing
1
Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
1
Business Research
1
Controlling & management review : Zeitschrift für Controlling & Management
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für marktorientierte Unternehmen (IMU), Universität Mannheim
1
Handbuch Strategisches Management
1
Handbuch Technologie- und Innovationsmanagement : Strategie - Umsetzung - Controlling
1
Handbuch strategisches Management
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
1
Innovation and marketing in the pharmaceutical industry : emerging practices, research, and policies
1
International Business Review
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
Journal of marketing
1
M & A review : Mergers & acquisitions ; Beteiligungen, Allianzen, Restrukturierungen, Divestments, Private equity
1
Management for Professionals
1
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Marketing Science
1
Marketing-Controlling
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : nbf
1
Quantitative Marketing and Economics
1
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ECONIS (ZBW)
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OLC EcoSci
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1
Managing global brand investments at DHL
Fischer, Marc
;
Giehl, Wolfgang
;
Freundt, Tjark
- In:
Interfaces : the INFORMS journal on the practice of …
41
(
2011
)
1
,
pp. 35-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008933037
Saved in:
2
Managing Global Brand Investments at DHL
Fischer, Marc
;
Giehl, Wolfgang
;
Freundt, Tjark
- In:
Interfaces : the INFORMS journal on the practice of …
41
(
2011
)
1
,
pp. 35-51
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008820236
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