Showing 1 - 10 of 64
Read 29 in-depth, candid interviews with people holding the top marketing roles within their organizations. Interviewees include CMOs and other top marketers from established companies and organizations-such as Linda Boff of GE, Jeff Jones of Target, and Kenny Brian of the Harvard Business...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003875782
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010239327
Konzepte des Qualitätsmanagements sowie der Agilität und Gegenüberstellung -- Literaturanalyse zu Qualitätsmanagements und Agilität -- Empirische Auswertung der Interviews -- Problemfelder und Ansatzpunkte für ein agiles Qualitätsmanagement.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615667
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013185286
This book examines the effectiveness of communication between chief information officer (CIO) and chief executive officer (CEO) and its impact on the role of information technology (IT) in an organization. The book is empirically based on interviews with CIO/CEO pairs from twelve organizations...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396435
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011645913
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011944963
Auf Basis von 28 Experteninterviews mit Angehörigen von fünf verschiedenen Einsatzorganisationen entwickelt Johannes Müller einen konzeptionellen Bezugsrahmen für den Transfer von Einsatzwissen. Hierbei wird ersichtlich, dass trotz überwiegend hierarchischer Strukturen insbesondere...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401490
Wie erreichen Unternehmen ihre individuelle Sales-Exzellenz? Und wie kann diese systematisch und kontrolliert gemanagt werden? Dieses Buch zeigt Vorständen, Vertriebsleitern und Vertriebscontrollern, wie sie ihren Vertrieb so strukturieren und steuern können, dass die Markt- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401760