Showing 1 - 4 of 4
Chapter 1: The Startup Common -- Part 1: Exploring the Startup Common -- Chapter 2: Creating Pillar Companies -- Chapter 3: Launching Startups from Universities -- Chapter 4: Deepening the Human Capital Pool -- Chapter 5: Sourcing Investment Capital -- Chapter 6: Building Mentor Networks --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270831
Know how your company can accelerate growth by not only tapping into new growth vectors, but also by adapting its organization, culture, and processes. To oversee growth from an idea to a company with billions in revenue, CEOs must reinvent many aspects of their company in anticipation of it...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396146
Der Immobilienmakler als Beruf -- Der Makler als Marke „Ich“? -- Objekt- und Kundenakquise -- Präsentation und Vermarktung -- Telefonmarketing -- Besichtigungen -- Der notarielle Kaufvertrag -- Der Mietvertrag -- Objektübergabe -- Social Media als Mittel der Eigenvermarktung -- Neukunden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402436
Der Immobilienmakler als Beruf -- Der Makler als Marke „Ich“? -- Objekt- und Kundenakquise -- Präsentation und Vermarktung -- Telefonmarketing -- Besichtigungen -- Der notarielle Kaufvertrag -- Der Mietvertrag -- Objektübergabe -- Social Media als Mittel der Eigenvermarktung -- Neukunden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012664395