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Neues Meta-Targeting im Online-Handel -- Geschäftsmodell des Online-Handels -- Formen des Online-Handels -- Geschäftssysteme und Benchmarks im E-Commerce -- Best Practices und Risiken im Online-Handel.
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Neues Meta-Targeting im Online-Handel -- Geschäftsmodell des Online-Handels -- Formen des Online-Handels -- Geschäftssysteme und Benchmarks im E-Commerce -- Best Practices und Risiken im Online-Handel.
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Dieses Buch präsentiert Entwicklungen und Zukunftstrends im E-Commerce, der durch die neuen digitalen Kommunikations- und Konsummuster der Kunden geprägt ist. Gerrit Heinemann beleuchtet E-Commerce-Geschäftsmodelle, Kanalexzellenz sowie Erfolgsfaktoren wie digitale Zeitvorteile und...
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Neues Meta-Targeting im Online-Handel -- Geschäftsmodell des Online-Handels -- Formen des Online-Handels -- Geschäftssysteme und Benchmarks im E-Commerce -- Best Practices und Risiken im Online-Handel.
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Einleitung -- Digitalisierung im E-Commerce – Ein Überblick -- Digitale Innovationen im E-Commerce -- Plattformwachstum durch Skaleneffekte -- Data Driven Marketing -- Customer Centricity – Kunden im Zentrum -- Agenda für erfolgreichen E-Commerce.
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1 Introduction: digital transformation, big techs, and public policies -- 2 New economy(ies), new economics and new ‘digital’ rights -- 3 Big Techs, Market Power and Public Policies -- 4 Big techs and on-line information system -- 5 Private power and public policies: between antitrust and...
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Introduction: The Knowledge Ladder 4.0 - Value Creation in the Digitally Enabled Economy -- Part I: Digitally Enabled Enrichment of Resources to Leverage Human Performance -- Part II: Collaboration and Networking -- Part III: Leading and Learning 4.0 -- Part IV: New Forms of Knowledge-intensive...
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In this book, the drivers and barriers that motivate or inhibit consumers to participate in e-commerce are investigated, differentiating between the e-commerce subareas of cross-border e-commerce, voice-commerce, conversational-commerce and rental-commerce. This specification is both...
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Evolution of Gig Economy: A Review -- Gig Workforce: A Saviour During COVID-19 Pandemic -- Sustaining Gig Economy in Industry 4.0 -- Dark Side of Gig Economy: A Legal Perspective -- Achieving SDGs Under Gig Economy -- Managing Business in Crisis: Future Implications of COVID-19.
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This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion,...
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