//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Markentreue und Kaufintervalle...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Brand extension
1
Consumer behaviour
1
Erfolgsfaktor
1
Konsumentenverhalten
1
Markentransfer
1
Product differentiation
1
Produktdifferenzierung
1
Reputation
1
Success factor
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
English
2
Undetermined
2
Author
All
Gierl, Heribert
4
Huettl, Verena
2
Hüttl-Maack, Verena
2
Published in...
All
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
Marketing : ZFP ; journal of research and management
59
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
50
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
37
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
33
Der Markt : international journal of marketing
31
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
29
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
27
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
26
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft
26
Journal of business economics : JBE
25
Jena Research Papers in Business and Economics - Working and Discussion Papers
16
Review of managerial science
14
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
14
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
12
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
10
Finanz-Betrieb : FB ; Zeitschrift für Unternehmensfinanzierung und Finanzmanagement
8
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
8
International journal of business and globalisation : IJBG
7
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
7
Zeitschrift für Planung : ZP
7
International journal of product development : IJPD
6
Marketing : journal of research and management
6
Schriften zum Marketing
6
Reihe: Marketing
5
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
5
Challenges in an age of dis-engagement
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
4
International journal of entrepreneurship and small business
4
Journal of business research : JBR
4
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
4
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
4
University of Regensburg Working Papers in Business, Economics and Management Information Systems
4
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
3
Bridging the gap between advertising academia and practice
3
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
3
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
3
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
3
IO-Management
3
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
OLC EcoSci
2
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Are scarce products always more attractive? : the interaction of different types of scarcity signals with products' suitability for conspicuous consumption
Gierl, Heribert
;
Hüttl-Maack, Verena
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
27
(
2010
)
3
,
pp. 225-235
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664539
Saved in:
2
A closer look at similarity : the effects of perceived similarity and conjunctive cues on brand extension evaluation
Gierl, Heribert
;
Hüttl-Maack, Verena
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
28
(
2011
)
2
,
pp. 120-133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009238546
Saved in:
3
A closer look at similarity: The effects of perceived similarity and conjunctive cues on brand extension evaluation
Gierl, Heribert
;
Huettl, Verena
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
28
(
2011
)
2
,
pp. 120-134
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009133488
Saved in:
4
Are scarce products always more attractive? The interaction of different types of scarcity signals with products' suitability for conspicuous consumption
Gierl, Heribert
;
Huettl, Verena
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
27
(
2010
)
3
,
pp. 225-236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008451604
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->