Showing 1 - 10 of 24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009686672
Ralf Nöcker beleuchtet in diesem Buch Werbung und Agenturen erstmals aus ökonomischer Perspektive und widmet sich dabei makroökonomischen Fragen ebenso wie einzelwirtschaftlichen Themen. Dabei folgt er einer einfachen Systematik – vom Allgemeinen zum Besonderen. Er skizziert den heutigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627277
Foundations of media management -- Characteristics of media management -- Value-creation systems of media enterprises -- Functions of media management -- Business models and value creation in the newspaper and magazine market 126 -- Business models and value creation in the book market --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399749
Foreword -- Chapter 1. The impact of SARS-CoV-2 on economic activity of Mexico in 2020 -- Chapter 2. Survival Likelihood of Micro and Small Businesses Facing a Catastrophe -- Chapter 3. How Covid-19 has accelerated the garment and financial investment industries’ adoption of Environmental,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596818
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003872624
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003508138
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002128106
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003255127