//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal for global business advancement : JGBA"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Stadtmarketing : state of the...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Aktionäre
1
Human resources
1
Humanressourcen
1
Occupational qualification
1
Perception
1
Qualifikation
1
Shareholders
1
Wahrnehmung
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
English
2
Author
All
Hennigs, Nadine
2
Seegebarth, Barbara
2
Wiedmann, Klaus-Peter
2
Published in...
All
Journal for global business advancement : JGBA
Schriftenreihe Marketing, Management
71
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
61
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
17
Schriftenreihe Marketing Management
13
Marketing : ZFP ; journal of research and management
12
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
12
Neuronale Netze im Marketing-Management : praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
10
Management Know-how
9
The journal of brand management : an international journal
9
Springer eBook Collection / Business and Economics
8
Ertragsorientiertes Zielkundenmanagement für Finanzdienstleister : innovative Strategien, Konzepte, Tools
7
Journal of business research : JBR
7
Psychology & marketing
7
Arbeitspapier Nr. ... der Forschungsgruppe Integriertes Erdgas-Marketing
6
Luxury marketing : a challenge for theory and practice
6
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
6
Der Markt : international journal of marketing
5
Ganzheitliches Corporate Finance Management : Konzept - Anwendungsfelder - Praxisbeispiele
5
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
5
Corporate reputation review : an international journal
4
Konsumentenverhalten im Internet : Konzepte, Erfahrungen, Methoden
4
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
4
The journal of product & brand management
4
... für Dummies
3
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
3
Journal of Consumer Marketing
3
Lernen einfach gemacht
3
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
3
Schriftenreihe Marketing-Management
3
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
3
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
2
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
2
Die Bank
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
2
Energiewirtschaftliche Tagesfragen : et ; Zeitschrift für Energiewirtschaft, Recht, Technik und Umwelt
2
Fallen die Unternehmensgrenzen? : Beiträge zur Außenorientierung der Unternehmensführung
2
Fundierung des Marketing : verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse als Grundlage einer angewandten Marketingforschung ; [... Festschrift für Günter Silberer...]
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Corporate social capital as essential driver of corporate identity : impact upon stakeholder perceptions and transfer to related behaviour
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Seegebarth, Barbara
- In:
Journal for global business advancement : JGBA
3
(
2010
)
2
,
pp. 112-132
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003996270
Saved in:
2
Corporate social capital as essential driver of corporate identity : impact upon stakeholder perceptions and transfer to related behaviour
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Seegebarth, Barbara
- In:
Journal for global business advancement : JGBA
3
(
2010
)
2
,
pp. 112-132
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009885221
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->