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~isPartOf:"Journal of business economics : JBE"
~person:"Eisend, Martin"
~person:"Ellenrieder, Peter"
~person:"Herrmann, Andreas"
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German
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Journal of business economics : JBE
Gabler-Lehrbuch
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Lehrbuch
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SpringerLink / Bücher
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Conjoint measurement : methods and applications
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Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
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European Advertising Academy
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Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
2
Journal of the Academy of Marketing Science
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Advances in advertising research
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Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
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Business/Economics
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Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Electronic Services
1
Finanzwirtschaft
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Gabler Lehrbuch
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
International journal of automotive technology and management : IJATM
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary journal
1
Journal of marketing
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Journal of public policy & marketing
1
Lehrbuch / Bachelor geeignet!
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Marketing letters : a journal of research in marketing
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Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
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Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
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Psychology & marketing
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Research
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Springer eBook Collection
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Springer eBook Collection / Business and Economics
1
Springer eBooks / Business and Management
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
1
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
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1
Die Bedeutung von Nachfragemodellen für die Planung marketingpolitischer Aktivitäten
Herrmann, Andreas
- In:
Journal of business economics : JBE
64
(
1994
)
10
,
pp. 1303-1325
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001170613
Saved in:
2
Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten
Bauer, Hans H.
- In:
Journal of business economics : JBE
62
(
1992
)
12
,
pp. 1341-1360
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001135310
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