//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal of business economics : JBE"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Outplacement
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Deutschland
2
Germany
2
Gewinn
1
Management
1
Product quality
1
Product testing
1
Produktqualität
1
Produkttest
1
Profit
1
Welt
1
World
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Language
All
German
3
Undetermined
1
Author
All
Fritz, Wolfgang
4
Raffée, Hans
1
Published in...
All
Journal of business economics : JBE
Institut für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
66
Arbeitspapier
55
Working Papers / Department Wirtschaftswissenschaften, Technische Universität Carolo-Wilhelmina zu Braunschweig
54
Technische Universität Braunschweig - Institut für Marketing - Arbeitsberichte
32
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
22
Die Betriebswirtschaft : DBW
19
AP
14
Berichte des Instituts für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
9
Energiewirtschaftliche Tagesfragen : et ; Zeitschrift für Energiewirtschaft, Recht, Technik und Umwelt
6
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
6
Technische Universität Braunschweig - Institut für Wirtschaftswissenschaften - Abteilung Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing - Publikationen
6
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
5
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
5
Internet-Marketing : marktorientiertes E-Business in Deutschland und den USA
5
Research
5
Austria: Forschung und Wissenschaft / Soziologie
4
Glückauf : die Fachzeitschrift für Rohstoff, Bergbau und Energie
4
Interaktives Marketing
4
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
4
Springer eBook Collection / Business and Economics
4
Technische Universität Braunschweig - Institut für Wirtschaftswissenschaften - Abteilung Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing - Berichte
4
Berichte zur beruflichen Bildung
3
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Psychology & marketing
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
European Journal of Marketing
2
European journal of marketing : EJM
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
International Journal of Consumer Studies
2
Internet-Marketing : Perspektiven und Erfahrungen aus Deutschland und den USA
2
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
2
Kohlhammer-Edition Marketing
2
Lehrbuch
2
Management Know-how
2
Springer eBook Collection
2
SpringerLink / Bücher
2
Technische Universität Braunschweig - Institut für Wirtschaftswissenschaften - Abteilung Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing
2
Wirtschaft und Wettbewerb
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Die Führungskonzeption erfolgreicher und weniger erfolgreicher Industrieunternehmen im Vergleich : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Raffée, Hans
- In:
Journal of business economics : JBE
61
(
1991
)
11
,
pp. 1211-1226
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001112176
Saved in:
2
Die Produktqualität - ein Schlüsselfaktor des Unternehmenserfolgs?
Fritz, Wolfgang
- In:
Journal of business economics : JBE
64
(
1994
)
8
,
pp. 1045-1062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001164973
Saved in:
3
Unternehmerische Reaktionen auf vergleichende Warentests : e. empir. Vergleich zweier Erklärungsmodelle
Fritz, Wolfgang
- In:
Journal of business economics : JBE
56
(
1986
)
4
,
pp. 44-424
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001009336
Saved in:
4
Die Produktqualität - ein Schlüsselfaktor des Unternehmenserfolgs?
Fritz, Wolfgang
- In:
Journal of business economics : JBE
64
(
1994
)
8
,
pp. 1045-1062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007091755
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->