//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal of business ethics : JOBE"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Loyalty program types as drive...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Corporate Social Responsibility
3
Corporate social responsibility
3
Business ethics
2
Corporate social responsibility (CSR)
2
Unternehmensethik
2
Allocation of corporate donations
1
Altruism
1
Altruismus
1
Arbeitskräfte
1
Boundary-spanning agents
1
CSR ambassadors
1
CSR communication
1
CSR-related training of employees
1
Charity
1
Communication
1
Corporate hypocrisy
1
Corporate philanthropy
1
Employee emotional exhaustion
1
Employee retention
1
Employee turnover
1
Frontline employees
1
Fundraising
1
Gerechtigkeit
1
In-group bias
1
In-store communication
1
Inconsistent CSR strategies
1
Internal communication
1
Interne Kommunikation
1
Justice
1
Justice restoration potential
1
Kommunikation
1
Managers’ personal support
1
Mitarbeiterbindung
1
Moral intuitions
1
Point-of-sale communication
1
Priority for compatriots
1
Public relations
1
Social and moral identification theory
1
Stakeholder
1
Wohltätigkeit
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
3
Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Language
All
English
3
Author
All
Schons, Laura Marie
3
Scheidler, Sabrina
2
Wieseke, Jan
2
Cadogan, John
1
Lengler-Graiff, Lars
1
Spanjol, Jelena
1
Tsakona, Roumpini
1
more ...
less ...
Published in...
All
Journal of business ethics : JOBE
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
4
Journal of business market management : jbm
4
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
4
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
Journal of business research : JBR
3
Journal of marketing
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
DIN-Normungskunde
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
2
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - Instrumente - Anwendungen
2
Innovationen im E-Business : die 5. Paderborner Frühjahrstagung des Fraunhofer-Anwendungszentrums für Logistikorientierte Betriebswirtschaft wurde am 10. April 2003 ausgerichtet...
2
Management-Reihe Corporate Social Responsibility
2
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
2
Aktionsfelder des Kompetenz-Managements : Ergebnisse des II. Symposiums Strategisches Kompetenz-Management
1
Betriebswirtschaft für Führungskräfte : eine Einführung für Ingenieure, Naturwissenschaftler, Juristen und Geisteswissenschaftler
1
Betriebswirtschaftslehre in Forschung, Lehre und Praxis - quo vadis? : Dokumentation von Statements und Podiumsdiskussionen im Rahmen des Festakts anlässlich des 60. Geburtstages von Prof. Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus ; am 16. Februar 2007 in der Aula des Schlosses zu Münster. [Hrsg.: Förderkreis für Industriegütermarketing e.V. an der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster]
1
Bringing technology to market: trends, cases, solutions
1
Business ethics, the environment & responsibility
1
CSR und Marketing : Nachhaltigkeit und Verantwortung richtig kommunizieren
1
CSR und Social Enterprise : Beeinflussungsprozesse und effektives Schnittstellenmanagement
1
Client centricity : relationship management in banking
1
Corporate reputation review : an international journal
1
Corporate social responsibility and environmental management
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Development, management and governance of relationships : 1996 International Conference on Relationship Marketing ; [March 29 - 31, 1996, Berlin]
1
Die Einheit der Gesellschaftswissenschaften : Studien in den Grenzbereichen der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
1
Die Wiederentdeckung des Kunden : neue Perspektiven im Bankgeschäft
1
Diskussionsarbeit
1
Diskussionsarbeiten der Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Universität Bielefeld
1
Diskussionspapier / Lehrstuhl für Wirtschaftsethik, Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
1
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
1
Electronic retailing
1
Handbuch Marketing-Controlling : Effektivität und Effizienz einer marktorientierten Unternehmensführung
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Innovationen für das Industriegütermarketing : Festschrift für Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus zum 60. Geburtstag
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Scrooge posing as Mother Teresa : how hypocritical social responsibility strategies hurt employees and firms
Scheidler, Sabrina
;
Schons, Laura Marie
;
Spanjol, Jelena
; …
- In:
Journal of business ethics : JOBE
157
(
2019
)
2
,
pp. 339-358
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012030714
Saved in:
2
Frontline employees as corporate social responsibility (CSR) ambassadors : a quasi-field experiment
Schons, Laura Marie
;
Lengler-Graiff, Lars
;
Scheidler, …
- In:
Journal of business ethics : JOBE
157
(
2019
)
2
,
pp. 359-373
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012030721
Saved in:
3
Should charity begin at home? : an empirical investigation of consumers' responses to companies' varying geographic allocations of donation budgets
Schons, Laura Marie
;
Cadogan, John
;
Tsakona, Roumpini
- In:
Journal of business ethics : JOBE
144
(
2017
)
3
,
pp. 559-576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011757491
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->