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This book describes and clarifies how certain problems can be resolved in Japan and Asia. For the future, the focus should be on Japan, which can provide "common knowledge" as a public good. The book collects the results of researchers in Japan, China, South Korea, and Indonesia on declining...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011987992
Digital Leadership - wer führt verführt -- Digital Mindset - erst wenn die Synapsen digital sind, erfolgt ein Neudenken -- Digital Strategy - zurück zu den Tugenden des strategischen Wettbewerbsvorteils -- Digital Customer Relationships - ohne Beziehung keine Nähe -- Digital Prozesses,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021167
This book presents the foundations for the future of tourism in a structured and detailed format. The who-is-who of tourism intelligence has collaborated to present a definitive blueprint for tourism reflecting the role of science, market institutions, and governance in its innovation and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395925
This book presents a collection of original research papers focusing on emerging issues regarding the role of information and communication technologies in organizations, inter-organizational systems, and society. It adopts an inter-disciplinary approach, allowing for the integration of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018565
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520981
Klappentext: Erstmals trägt dieses nationale Assessment den Forschungsstand zum Klimawandel umfassend für alle Themenbereiche und gesellschaftlichen Sektoren zusammen. Womit müssen wir in Deutschland rechnen, welche Auswirkungen werden die Klimaveränderungen auf Wirtschaft und Gesellschaft...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012614636
1. Introduction -- 2. On Social Innovation Theory -- 3. Social Innovation in the Service Sector -- 4. Social Innovation and Welfare -- 5. Social Innovation and Social Entrepreneurship -- 6. Social Innovation at the workplace -- 7. Social Innovation, Open Innovation and Social Media -- 8....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016344
Zum Wandel des Markenkonzepts in Zeiten digitaler Medien -- Markenführung als Social Design -- „Augen auf und durch!“ -- Agile Branding -- Digital Brand Storytelling -- Die Erweckung des Verbrauchers -- Eine Frage der Markenkultur -- Digitale Markenbildung -- Brand Services --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021317
This book brings together experts from four continents (Asia, North America, Europe, Africa) and from varied disciplines to discuss a spectrum of problems created by globalization, such as the economic and financial, environmental, legal, cultural, socio-economic and social media impacts. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396480
Einführung -- Einführung -- Multipolare Welt als Stimulus für Transformation -- Triebkräfte und Stimuli für die multipolare Welt -- Transformation eines Familienunternehmens – Das Traditionsunternehmen Roeckl Handschuhe -- Von „Made in Germany“ zu „Created in Germany“ -- Trends in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424789