Showing 1 - 10 of 148
This book describes and clarifies how certain problems can be resolved in Japan and Asia. For the future, the focus should be on Japan, which can provide "common knowledge" as a public good. The book collects the results of researchers in Japan, China, South Korea, and Indonesia on declining...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011987992
This book presents the foundations for the future of tourism in a structured and detailed format. The who-is-who of tourism intelligence has collaborated to present a definitive blueprint for tourism reflecting the role of science, market institutions, and governance in its innovation and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395925
Digital Leadership - wer führt verführt -- Digital Mindset - erst wenn die Synapsen digital sind, erfolgt ein Neudenken -- Digital Strategy - zurück zu den Tugenden des strategischen Wettbewerbsvorteils -- Digital Customer Relationships - ohne Beziehung keine Nähe -- Digital Prozesses,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021167
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520981
Erstmals trägt dieses nationale Assessment den Forschungsstand zum Klimawandel umfassend für alle Themenbereiche und gesellschaftlichen Sektoren zusammen. Womit müssen wir in Deutschland rechnen, welche Auswirkungen werden die Klimaveränderungen auf Wirtschaft und Gesellschaft haben, und wie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012614636
This book brings together experts from four continents (Asia, North America, Europe, Africa) and from varied disciplines to discuss a spectrum of problems created by globalization, such as the economic and financial, environmental, legal, cultural, socio-economic and social media impacts. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396480
Dieses Buch greift die drei wichtigsten Aspekte der Marktveränderung im Handel auf: Markt und Kunde, neue Geschäftsideen und Geschäftsmodelle sowie Geschäftssysteme und Businessschnittstellen. Dabei werden sowohl absatzseitige Aspekte wie beispielsweise das Kaufverhalten der Millennials bzw....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401863
Methoden und Verfahren auf dem Prüfstand: Datengewinnung, Datenbetrachtung und Datenverbindung im digitalen Zeitalter -- Kundenorientierung im Umbruch: Feedbacksysteme, Touchpoint Management, Kommunikationswirkung -- Wegweiser in einer verunsicherten Branche: Marketing und Kommunikation der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020906
Zum Wandel des Markenkonzepts in Zeiten digitaler Medien -- Markenführung als Social Design -- „Augen auf und durch!“ -- Agile Branding -- Digital Brand Storytelling -- Die Erweckung des Verbrauchers -- Eine Frage der Markenkultur -- Digitale Markenbildung -- Brand Services --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021317
1. Introduction -- 2. On Social Innovation Theory -- 3. Social Innovation in the Service Sector -- 4. Social Innovation and Welfare -- 5. Social Innovation and Social Entrepreneurship -- 6. Social Innovation at the workplace -- 7. Social Innovation, Open Innovation and Social Media -- 8....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016344