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~isPartOf:"Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing"
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Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
English
2
Author
All
Lindenmeier, Jörg
2
Hodges, Hannah-Maria
1
Saliterer, Iris
1
Trautwein, Stefan
1
Published in...
All
Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing
Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
51
Journal of business economics : JBE
21
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Journal of nonprofit & public sector marketing
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Die informatisierte Service-Ökonomie : Veränderungen im privaten und öffentlichen Sektor
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Diskussionspapier / WHL, Wissenschaftliche Hochschule Lahr
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2
Journal of business research : JBR
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Nonprofit management & leadership
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Psychology & Marketing
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Public and nonprofit marketing
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Public management review
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
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Freiburger Schule und die Zukunft der sozialen Marktwirtschaft
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Gestion 2000
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Gesundheit und Gesellschaft : G + G ; das AOK-Forum für Politik, Praxis und Gesellschaft
1
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
1
HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik
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Handbuch Markenführung ; Bd. 1
1
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
1
Handelsforschung
1
Health Policy
1
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing
1
International Review on Public and Nonprofit Marketing
1
International journal of innovation and technology management : IJITM
1
International journal of innovation management : IJIM
1
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ECONIS (ZBW)
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Drivers of consumers' panic purchase behaviour in the Covid-19 crisis : validation of an affective and cognitive channel model
Lindenmeier, Jörg
;
Hodges, Hannah-Maria
;
Saliterer, Iris
- In:
Journal of marketing management : JMM ; journal of the …
37
(
2021
)
17/18
,
pp. 1712-1735
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013206266
Saved in:
2
The effect of affective response to corporate social irresponsibility on consumer resistance behaviour : validation of a dual-channel model
Trautwein, Stefan
;
Lindenmeier, Jörg
- In:
Journal of marketing management : JMM ; journal of the …
35
(
2019
)
3/4
,
pp. 253-276
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012178378
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