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~isPartOf:"Journal of marketing research : JMR"
~subject:"Conjoint analysis"
~subject:"Sales promotion"
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Marktforschung
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Market research
172
Vereinigte Staaten
73
Consumer behaviour
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64
Verbraucher
40
Markenartikel
22
Produktgestaltung
13
Conjoint-Analyse
12
Präferenztheorie
11
Theorie
11
Theory
11
Theory of preferences
11
Experiment
10
1987
9
Brand image
9
Markenimage
9
Bayes-Statistik
8
Bayesian inference
8
Befragung
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Interview
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Marketing
8
Personality psychology
8
Persönlichkeitspsychologie
8
Cognition
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Kognition
7
Product design
7
Product differentiation
7
Produktdifferenzierung
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Advertising effects
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6
Clusteranalyse
6
Emotion
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6
Messung
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Preismanagement
6
Pricing strategy
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Type of publication
All
Article
18
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
18
Aufsatz in Zeitschrift
18
Language
All
English
18
Author
All
Jedidi, Kamel
2
Kohli, Rajeev
2
Bansal, Pradeep
1
Bharadwaj, Sundar G.
1
Breugelmans, Els
1
Bruce, Norris I.
1
Chandon, Pierre
1
Cheema, Amar
1
Cooke, Alan D. J.
1
Decker, Reinhold
1
Ding, Min
1
Ferjani, Madiha
1
Green, Paul E.
1
Hofstetter, Reto
1
Iyengar, Raghuram
1
Jagpal, Sharan
1
Janiszewski, Chris
1
Kamakura, Wagner A.
1
Kannan, P. K.
1
Kohli, Ajay Kumar
1
Krieger, Abba M.
1
Krohmer, Harley
1
Lenk, Peter J.
1
Luo, Lan
1
Meißner, Martin
1
Miller, Klaus Matthias
1
Mishra, Arul
1
Mishra, Himanshu
1
Naik, Prasad A.
1
Netzer, Oded
1
Ordabayeva, Nailya
1
Park, Young-hoon
1
Patrick, Vanessa M.
1
Peters, Kay
1
Rao, Vithala R.
1
Ratchford, Brian T.
1
Scholz, Sören W.
1
Srinivasan, V.
1
Tuli, Kapil R.
1
Wilde, Els de
1
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All
Journal of marketing research : JMR
Conjoint measurement : methods and applications
19
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
8
Gabler Edition Wissenschaft
7
Marketing : ZFP ; journal of research and management
7
SpringerLink / Bücher
5
European journal of operational research : EJOR
4
Journal of business economics : JBE
4
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Europäische Hochschulschriften / 5
3
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
3
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
3
Journal of business research : JBR
3
Marketing letters : a journal of research in marketing
3
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
3
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
3
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
2
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
2
Entrepreneurship, Marketing, Innovation
2
Gabler Edition Wissenschaft / Business-to-Business-Marketing
2
Handbuch der Marktforschung
2
Journal of promotion management : JPM
2
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
2
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
Agrarstrukturentwicklungen und Agrarpolitik : vom 4. bis 7. Oktober 1995 in Berlin
1
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 30. September bis 2. Oktober 1998 in Bonn
1
American Marketing Association (Chicago). Monograph series
1
American journal of business
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Bank-Archiv : Zeitschrift für das gesamte Bank- und Börsenwesen : journal of banking and financial research
1
Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Betriebswirtschaft
1
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
1
Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business
1
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A least squares procedure for benefit segmentation with conjoint experiments
Kamakura, Wagner A.
- In:
Journal of marketing research : JMR
25
(
1988
)
2
,
pp. 157-167
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001051617
Saved in:
2
Assessing attribute significance in conjoint analysis : nonparametric tests and empir. validation
Kohli, Rajeev
- In:
Journal of marketing research : JMR
25
(
1988
)
2
,
pp. 123-133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001051621
Saved in:
3
Completely unacceptable levels in conjoint analysis : a cautionary note
Green, Paul E.
- In:
Journal of marketing research : JMR
25
(
1988
)
3
,
pp. 293-300
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001054424
Saved in:
4
Eliciting preference for complex products : a web-based upgrading method
Park, Young-hoon
;
Ding, Min
;
Rao, Vithala R.
- In:
Journal of marketing research : JMR
45
(
2008
)
5
,
pp. 562-574
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003770576
Saved in:
5
Ties that bind : the impact of multiple types of ties with a customer on sales growth and sales volatility
Tuli, Kapil R.
;
Bharadwaj, Sundar G.
;
Kohli, Ajay Kumar
- In:
Journal of marketing research : JMR
47
(
2010
)
1
,
pp. 36-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003947429
Saved in:
6
Supersize in one dimension, downsize in three dimensions : effects of spatial dimensionality on size perceptions and preferences
Chandon, Pierre
;
Ordabayeva, Nailya
- In:
Journal of marketing research : JMR
46
(
2009
)
6
,
pp. 739-753
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003926909
Saved in:
7
Statistical benefits of choices from subsets
Zeithammer, Robert
;
Lenk, Peter J.
- In:
Journal of marketing research : JMR
46
(
2009
)
6
,
pp. 816-831
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003927145
Saved in:
8
A conjoint approach for consumer- and firm-level brand valuation
Ferjani, Madiha
;
Jedidi, Kamel
;
Jagpal, Sharan
- In:
Journal of marketing research : JMR
46
(
2009
)
6
,
pp. 846-862
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003927150
Saved in:
9
The impact of an item-based loyalty program on consumer purchase behavior
Zhang, Jie
;
Breugelmans, Els
- In:
Journal of marketing research : JMR
49
(
2012
)
1
,
pp. 50-65
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009507247
Saved in:
10
The influence of price discount versus bonus pack on the preference for virtue and vice foods
Mishra, Arul
;
Mishra, Himanshu
- In:
Journal of marketing research : JMR
48
(
2011
)
1
,
pp. 196-206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008858623
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