//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal of media business studies"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
The Impact of Network Size and...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Book
2
Buch
2
Absatz
1
Book industry
1
Book trade
1
Buchhandel
1
Deutschland
1
E-books
1
Forecasting model
1
Germany
1
Market research
1
Marketing
1
Marketing management
1
Marketingmanagement
1
Marktforschung
1
Prognoseverfahren
1
Sales
1
books
1
cannibalisation
1
print
1
propensity score matching
1
sales forecasts
1
sales response models
1
substitution-in-use
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
2
Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
English
3
Author
All
Clement, Michel
3
Otten, Cord
1
Prostka, Tim
1
Schaedel, Ute
1
Shehu, Edlira
1
Stehr, Dominik
1
Published in...
All
Journal of media business studies
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
10
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
9
The journal of media economics
8
Journal of business economics : JBE
7
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
7
Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Buch, Zeitung, Zeitschrift, Radio, Fernsehen, Online
7
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
6
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
5
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
5
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
5
Journal of Media Economics
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
Ökonomie der Musikindustrie
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
Marketing science
3
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
2
BuR - Business Research
2
EVU-Betriebspraxis : Zeitschrift für die Elektrofachkräfte in der Energieversorgung
2
IZA Discussion Papers
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
2
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
2
MSI reports : working paper series
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
SpringerLink / Bücher
2
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
2
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
2
Branchenspezifisches Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Gemeinsamkeiten
1
Business research
1
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
1
Controlling & Management review / Sonderheft : ZfCM : Zeitschrift für Controlling & Management
1
DUV / Wirtschaftswissenschaft
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Dialogmarketing im Dialog : Festschrift zum 10-jährigen Bestehen des Siegfried Vögele Instituts
1
Discussion paper series / IZA
1
Entrepreneurial marketing
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Managing the online-crowd : motives of engagement in user-generated content
Schaedel, Ute
;
Clement, Michel
- In:
Journal of media business studies
7
(
2010
)
3
,
pp. 17-36
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010098022
Saved in:
2
Cannibalisation effects in the early market stage of e-books : an analysis of the German book market
Prostka, Tim
;
Shehu, Edlira
;
Clement, Michel
- In:
Journal of media business studies
15
(
2018
)
2
,
pp. 108-126
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011993229
Saved in:
3
Sales estimations in the book industry : comparing management predictions with market response models in the children's book market
Otten, Cord
;
Clement, Michel
;
Stehr, Dominik
- In:
Journal of media business studies
16
(
2019
)
4
,
pp. 249-274
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012177022
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->