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~isPartOf:"Journal of retailing and consumer services"
~person:"Bauer, Hans H."
~person:"Guzman, Francisco"
~person:"Sattler, Henrik"
~subject:"Advertising effects"
~subject:"Markenimage"
~subject:"Marketing management"
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All
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
English
1
Author
All
Bauer, Hans H.
Guzman, Francisco
Sattler, Henrik
Lombart, Cindy
6
Louis, Didier
5
Loureiro, Sandra Maria Correia
5
Park, Jungkun
4
Baumann, Chris
3
Dawes, John
3
Japutra, Arnold
3
Kumar, Vikas
3
Laroche, Michel
3
Liu, Chih-Hsing
3
Mortimer, Gary
3
Ngo, Liem Viet
3
Prentice, Catherine
3
Richard, Marie-Odile
3
Septianto, Felix
3
Thaichon, Park
3
Tran, Trang P.
3
Trinh, Giang
3
Anesbury, Zachary
2
Anselmsson, Johan
2
Burt, Steven
2
Byun, Sang-Eun
2
Casidy, Riza
2
Cheah, Isaac
2
Chi, Ting
2
Cliquet, Gérard
2
Cuny, Caroline
2
Das, Gopal
2
Daucé, Bruno
2
Dhir, Amandeep
2
Diallo, Mbaye Fall
2
Dwivedi, Abhishek
2
Ekinci, Yuksel
2
Errajaa, Karim
2
Eugene Cheng-xi Aw
2
Fazal-e-Hasan, Syed
2
González-Benito, Óscar
2
Grace, Debra
2
Grimmer, Martin
2
Hair, Joseph F.
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Journal of retailing and consumer services
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
9
The journal of product & brand management
9
Journal of business research : JBR
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
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Journal of business economics : JBE
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Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
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Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
Schmalenbach business review : sbr
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
SpringerLink / Bücher
2
The journal of brand management : an international journal
2
The journal of consumer marketing
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Brand management ; Vol. 3
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Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
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Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
European journal of marketing : EJM
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim (IMU)
1
Handelsforschung
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International marketing review
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Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
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Journal of international marketing
1
Journal of marketing management : JMM ; journal of the Academy of Marketing
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Management von Forschung, Entwicklung und Innovation
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
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Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
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National versus private brand : a regulatory focus perspective
Tran, Trang P.
;
Guzman, Francisco
;
Paswan, Audhesh K.
; …
- In:
Journal of retailing and consumer services
57
(
2020
),
pp. 1-15
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012305169
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