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~isPartOf:"Journal of service research : JSR"
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Complaint management
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Customer satisfaction
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1
Service-dominant logic
1
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1
Virales Marketing
1
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1
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1
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1
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1
meta-analysis
1
optimal compensation level
1
postcomplaint satisfaction
1
recovery
1
resource exchange theory
1
service failure
1
service recovery
1
service-dominant logic
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Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Language
All
English
3
Author
All
Gelbrich, Katja
3
Roschk, Holger
2
Grégoire, Yany
1
Gäthke, Jana
1
Published in...
All
Journal of service research : JSR
Ilmenauer Schriften zur Betriebswirtschaftslehre
40
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
9
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Journal of promotion management : JPM
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Vahlens Kurzlehrbücher
4
Dresdner Beiträge zur Betriebswirtschaftslehre
3
Journal of business research : JBR
3
Journal of retailing
3
Journal of retailing and consumer services
3
Marketing letters : a journal of research in marketing
3
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
3
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
3
Internationalisierung deutscher Unternehmen : Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand
2
Journal of euromarketing
2
Journal of service research
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Journal of travel research : a quarterly publication of the Travel and Tourism Research Association
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Marketing Letters
2
Psychology & marketing
2
SpringerLink / Bücher
2
A collection of theses on Korean studies
1
Business ethics quarterly : the journal of the Society for Business Ethics
1
De Gruyter Studium
1
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Emotionen, Markt und Moral
1
European Journal of Marketing
1
Fundierung des Marketing : verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse als Grundlage einer angewandten Marketingforschung ; [... Festschrift für Günter Silberer...]
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Research
1
Interkulturelles Management
1
International journal of arts management
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
International marketing review
1
Journal of international marketing
1
Journal of marketing
1
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren
1
Kundenzufriedenheit und Kundenbindung : Strategien und Instrumente von Finanzdienstleistern
1
Management 10-2012
1
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ECONIS (ZBW)
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1
A meta-analysis of organizational complaint handling and customer responses
Gelbrich, Katja
;
Roschk, Holger
- In:
Journal of service research : JSR
14
(
2011
)
1
,
pp. 24-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008826888
Saved in:
2
Identifying appropriate compensation types for service failures : a meta-analytic and experimental analysis
Roschk, Holger
;
Gelbrich, Katja
- In:
Journal of service research : JSR
17
(
2014
)
2
,
pp. 195-211
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010356813
Saved in:
3
How much compensation should a firm offer for a flawed service? : an examination of the nonlinear effects of compensation on satisfaction
Gelbrich, Katja
;
Gäthke, Jana
;
Grégoire, Yany
- In:
Journal of service research : JSR
18
(
2015
)
1
,
pp. 107-123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010483434
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