//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften"
~subject:"Mediennutzung"
~subject:"Mediensektor"
~subject:"World"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Development of Digital TV in E...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Mediennutzung
Mediensektor
World
EU countries
8
EU-Staaten
8
Fernsehen
8
Television
8
Broadcasting policy
4
Rundfunkpolitik
4
Film policy
3
Filmpolitik
3
Media industries
3
1991-1995
2
EU-Binnenmarkt
2
Market concentration
2
Single European market
2
Unternehmenskonzentration
2
05.10.1994
1
08.02.1995
1
Efficient market hypothesis
1
Effizienzmarkthypothese
1
Film industry
1
Filmwirtschaft
1
Internet
1
Mobile phone
1
Mobiltelefon
1
Nachrichtentechnik
1
Telecommunications
1
Telecommunications engineering
1
Telekommunikation
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Amtsdruckschrift
3
Government document
3
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
3
Institution
All
Europäische Kommission
1
Europäische Union / Rat
1
Published in...
All
Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
The journal of media economics
5
Journal of sports economics
4
Media-Perspektiven
4
Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln
4
CESifo working papers
3
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
3
Pesquisa nacional por amostra de domicílios : Brasil
3
SpringerLink / Bücher
3
Telematics and informatics : an interdisciplinary journal on the social impacts of new technologies
3
The economist
3
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
3
Arts and the market
2
CESifo working papers : the international platform of Ludwig-Maximilians University's Center for Economic Studies and the Ifo Institute
2
Discussion paper series / IZA
2
Diskussionsbeiträge aus dem Institut für Volkswirtschaftslehre, Universität Hohenheim
2
Houghton Mifflin Adviser in Marketing
2
Journal of advertising research
2
Journal of media business studies
2
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
2
Kyklos : international review for social sciences
2
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Medien digital
2
Multimedia - potentials and challenges from an economic perspective : papers presented at the WIK Workshop Königswinter, 3-4 December 1996
2
Reihe Medien-Skripten : Beiträge zur Medien- und Kommunikationswissenschaft
2
Reports and papers on mass communication
2
Service business
2
Strategien erfolgreicher TV-Marken : eine internationale Analyse
2
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
2
The review of economics and statistics
2
Working paper series
2
Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoke Školy Ekonomické v Praze
1
Advances in media, entertainment, and the arts (AMEA) book series
1
American sociological review : ASR ; official journal of the American Sociological Association
1
Annual Marketing Research Conference : contributed papers, 1953
1
Antitrust, regulation, and competition
1
Applied economics letters
1
Beiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaften der Universität Osnabrück
1
Business and Economic Research : BER
1
Business history
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Reaktionen auf den Konsultationsprozess zum Grünbuch "Pluralismus und Medienkonzentration im Binnenmarkt - Bewertung der Notwendigkeit einer Gemeinschaftsaktion" : Mitteilung der K...
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000896666
Saved in:
2
Politik im Bereich der audiovisuellen Medien : ein wachstumsförderndes Umfeld für die Unternehmen der Europäischen Programmindustrie ; (MEDIA II-1996 - 2000) ; Mitteilung der Kommi...
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000921202
Saved in:
3
Pluralismus und Medienkonzentration im Binnenmarkt : Bewertung der Notwendigkeit einer Gemeinschaftsaktion ; Grünbuch der Kommission
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000853190
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->