//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich"
~subject:"Kundenservice"
~type:"article"
~type_genre:"Book section"
~type_genre:"Non-commercial literature"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Der Staat in Augenhöhe? Durch...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 5 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Kundenservice
Beziehungsmarketing
18
Relationship marketing
18
Theorie
15
Theory
15
Deutschland
8
Germany
8
Dienstleistungsmarketing
7
Services marketing
7
Customer service
3
Dienstleistungsqualität
3
Lieferantenmanagement
3
Service quality
3
Supplier relationship management
3
Bundling strategy
2
Consumer behaviour
2
Dienstleistungssektor
2
Konsumentenverhalten
2
Leistungsbündel
2
Market research
2
Marketing management
2
Marketingmanagement
2
Marktforschung
2
Mobile Marketing
2
Mobile marketing
2
Service industry
2
Target group
2
Zielgruppe
2
Anreiz
1
Automotive services industry
1
Beschwerdemanagement
1
Business services
1
Call centre
1
Callcenter
1
Causality analysis
1
Communication
1
Competitive strategy
1
Complaint management
1
Computer-assisted marketing
1
Confidence
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Non-commercial literature
Aufsatz im Buch
3
Language
All
German
3
Author
All
Baumgarth, Carsten
1
Bliemel, Friedhelm
1
Eggert, Andreas
1
Fassott, Georg
1
Published in...
All
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
2
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
2
Mobile Kommunikation : Wertschöpfung, Technologien, neue Dienste
2
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
2
The Routledge handbook of service research insights and ideas
2
55plus Marketing : Zukunftsmarkt Senioren
1
Advanced technologies management for retailing : frameworks and cases
1
Advances in applied business research : the L.A.B.S. initiative
1
Arbeitsmarktpolitik in der sozialen Marktwirtschaft : vom Arbeitsförderungsgesetz zum Sozialgesetzbuch II und III
1
Beiträge zur Dienstleistungsmarketing-Forschung : aktuelle Forschungsfragen und Forschungsergebnisse ; [14. Workshop Dienstleistungsmarketing 2010]
1
Brand research : [an outcome of the second International Conference on Brand Management]
1
Call Center für kleine und mittlere Unternehmen : Erfolgsfaktor im regionalen und überregionalen Wettbewerb; Reader zur Tagung in Flensburg am 15. März 2000
1
Computational finance and its applications II : [Second International Conference on Computational Finance - Computational finance II ; held in London in June 2006]
1
Customer service : empowerment and entrapment
1
Die Zukunft des Customer Service : Analysen, Strategien, Konzeptionen
1
Die Zukunft von Dienstleistungen : ihre Auswirkung auf Arbeit, Umwelt und Lebensqualität
1
Dienstleistungscontrolling
1
Dienstleistungsproduktivität : mit mobilen Assistenzsystemen zum Unternehmenserfolg
1
E-Commerce im Handel : Status quo und Perspektiven
1
E-commerce trends for organizational advancement : new applications and methods
1
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle
1
Electronic retailing
1
Environmental issues in supply chain management : new trends and applications
1
Erfolgsfaktor Innovation : mit 7 Tabellen
1
Ganzheitliche Beratung bei Banken : Modeerscheinung oder Erfolgskonzept?
1
Geschäftsmodelle der Banken im Wandel : [im Juni 2009 fand an der Leuphania Universität in Lüneburg ... der 10. Norddeutsche Bankentag statt]
1
Gewinn und Ethik! : ethische Perspektiven in den Wirtschaftswissenschaften; Festschrift zum 20jährigen Gründungsjubiläum der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
1
Handbook of global supply chain management
1
Handbook of research on customer equity in marketing
1
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
1
Handbuch Mitarbeiterbefragung
1
Handbuch Multi-Channel-Marketing
1
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
1
Informationsmanagement 2.0 : neue Geschäftsmodelle und Strategien für die Herausforderungen der digitalen Zukunft
1
Innovations et services
1
Innovations in SMEs and conducting e-business : technologies, trends and solutions
1
Innovative Wirtschaftskommunikation : interdisziplinäre Problemlösungen für die Wirtschaft
1
Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie und Praxis
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Stärkt Customer Care die Kundenzufriedenheit?: Eine kausalanalytische Untersuchung aus Kundensicht
Bliemel, Friedhelm
;
Eggert, Andreas
- In:
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
,
(pp. 197-211)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001497367
Saved in:
2
Kundennutzensteigerung durch elektronische Sekundärdienstleistungen
Fassott, Georg
- In:
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
,
(pp. 279-306)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001497399
Saved in:
3
Serviceleistungen als Anreizinstrument zur Bearbeitung von Vertikalketten
Baumgarth, Carsten
- In:
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
,
(pp. 373-398)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001497660
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->