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~isPartOf:"Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen"
~person:"Hildebrandt, Lutz"
~person:"Huber, Frank"
~subject:"Konsumentenverhalten"
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All
Article
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All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
German
1
Author
All
Hildebrandt, Lutz
Huber, Frank
Homburg, Christian
4
Rudolph, Bettina
2
Bryant, Barbara Everitt
1
Fornell, Claes
1
Herrmann, Andreas
1
McQuarrie, Edward F.
1
Meyer, Anton
1
Seidel, Wolfgang
1
Simon, Hermann
1
Stauss, Bernd
1
Weber, Jürgen
1
Werner, Harald
1
Westerbarkey, Peter
1
Wricke, Martin
1
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All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
15
Reihe: Marketing : MAR
9
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
8
Marketing : ZFP ; journal of research and management
5
SFB 649 discussion paper
5
Gabler Edition Wissenschaft
4
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
4
SFB 649 Discussion Paper
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
SpringerLink / Bücher
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
2
Discussion papers of interdisciplinary research project 373
2
Journal of retailing and consumer services
2
Psychology & marketing
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
CECP Technical Reports, Papers from the International Institute for Environment and Society of the Science Center Berlin
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Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
1
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Gabler Edition Wissenschaft / Spektrum wirtschaftswissenschaftliche Forschung
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of revenue and pricing management
1
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
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OR spectrum : quantitative approaches in management
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Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
1
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schmalenbach business review : sbr
1
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
The journal of brand management : an international journal
1
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Preisfairness als Schlüssel zur Kundenzufriedenheit
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
;
Wricke, Martin
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 235-257)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001638501
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